esmaspäev, 29. detsember 2008

VALGED JÕULUD!

Nüüd pole juba õige kaua midagi kirja pannud, ju selle pärast, et aega on liiga palju. Õnneks praegusel jõuluajal keegi siia ei satu ka ja vingumist pole kuulda olnud. Aga noh, tegelikult pole viimasel paaril päeval midagi kuulda olnud, sest maale minnes võtsin pooltühja telefoni kaasa küll, aga laadijat mitte... Ei saanud isegi Kadrile helistada ja öelda, et ma ei saa ta lahkumispeole ilmuda (ja selle asja proovin kohe homme ära klaarida, kui laetud saan). Aga praegu, peale nädalakest maal on naljakas tunne. Selline tunne, nagu oleks kuskil mõnda aega paguluses olnud ja nüüd saab tagasi ja terve pere õpib kodu jälle tundma. Ju on lumistest jõuludest pea ikka veel sassis :)
Viimane päev Itaalias oli ikka väga kreisi. ma ei tea, kas ma kirjutasin, et mu lennuk läks laupäeva hommikul kell 11 ja ma otsustasin minna kaubikuga ja jõuda lennujaama kell 5 hommikul. Igastahes öösel kaheni käisin Yasamani ja Daigaga ringi. Alguses, nii kümnest, läksime Foresse ja avastasime sealt ühe väga andeka Saneli joonistuse. Kahju, et ma seda kaasa ei võtnud, see oli ikka väga hea :D Seal nägime Attilat, kellel oli väike veinivaru hävitada ja Peter ja ta vend, kes oli Kanadast Euroopat avastama tulnud, tulid ka. Varsti tüdinesime Yasamaniga sellest ära, jätsime Daiga veini jooma ning läksime "african partyle", mis tähendas lihtsalt hunnikus purjus mustanahalisi ringi kakerdamas. Kuulsin mõnda päris veidrat ülestunnistust, aga lõpuks sai kell 2 ja ma pidin pakkima minema.
Enne lahkumist läksin ja istusin veel paarkend minutit Yasamani toas ja sõin kell 4 hommikust. Varsti olin juba lennujaamas, kus polnud peale meie hingelisti. Ühtegi töötajat ega turvat ega kedagi, ainult mina, Lobna, Daiga, Simona, Tomas ja tema ukulele, mida ta meile lahkesti aja viitmiseks mängis. Lõpuks kell 12 öösel olin kodus ja õnnelik. Pikk päev oli, aga magada sai ka ikka omajagu lõpuks. Esimeses lennukis magasin juba enne, kui see lendu tõusis ja näinudki turvavöö kinnitamise juhendit. Kui kahju. Henri sündis nädal peale seda, kui ma koju tulin ja koju tuli juba järgmisel päeval, kui Külliga vanaema sünnipäeval olime. Oligi hea põhjus sealt vahepeal ära joosta ja koju tulla, et vennakest näha :) Päev enne jõule läksime maale ja pidasime perekeskis pühasid, nagu alati. Vanaema sünnipäeval Pärnus käisime ka ning läksin Külliga randa ja linna peale jalutama. Pärast nägime Villut, ma polnud teda enne näinudki ja ta oli väga armas :)
Sõpru oli tore näha, esimesena nägin Pauliinat :) Kaks päeva järjest :D Aga varsti nägin juba paljusid, teatrilaboris oli väike istung. Kadriga käisime linnapeal, rääkisime juttu ja hüppasime Valli baarist ka läbi ja võtsime mõlemale ühe millimallika. Pärast istusime nagu vanad parmud kuskil pingil ja kasutasime raamatukogu raamatuid istumisalustena. Siis käisin veel koolis ja söögivahetunnis :D Homme tahaks Merkat ka näha.
Kodo!!!

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...