neljapäev, 4. detsember 2008

Praegu tunnen end siin ülihästi, kuigi koju tahan ka. Aga hästi sellepärast, et peale kooli on iga hetk midagi vaja teha, liigun muudkui ühelt meetingult teisele. Ja see on hää tunne, sest nii oli varem kodus ka :) Aga mulle tundub, et mu tujud on viimasel ajal väga kiiresti vaheldunund :D Alguses oli suur-suur koduigatsus, siis see läks üle ja ei tahtnud enam üldse koju, siis tuli see imelik tunne, et tahaks nagu koju, aga midagi on veider, aga nüüd on aju väsind, tahaks lihtsalt koju mõneks ajaks. Ja sellest mõttest ei saa lahti, sest kõik räägivad vaheajast kogu aeg. Kui oleksin täpselt samamoodi tundnud oktoobri keskel, siis poleks väga hullugi, aga lihtsalt tedmine, kui vähe on jäänud... 9 päeva veel ja on ongi kõik selleks termiks! Äge!

Aga tolsamal iivl-il päeval juhtus üks väga naljakas asi veel. Ma ei mäletagi, kas ma olen siin enne nii palju naernud ühe väikse asja peale :) Kell hakkas 11 saama ja istusin Yirani juures ja kuulasime ta arvutist muusikat. Siis ta pani veidi hiina popmuusikat (:D) mu empekale ning peale seda leidis (elektroonilise) kohvritäie hiina klassikalist muusikat. Kuulasime ühte lugu korra ja siis ta ütles, et tal üks klassikaline asi veel, ja et see pole hiina oma, aga talle meeldib. Iva pikutas oma voodis ja kirjutas just midagi kui Yiran muusika käima pani. Paar sekki hiljem hüppas Iva nagu herilasest nõelatuna istukile ja hüüdis: "OH SHIT!...It's Czech!"

Eile tuletasid Liv ja Yasaman mulle meelde, et ma pole ammu Plesis õhtuti käinud, niisiis, peale õhtust decoration committee meetingut (Anabeli toas Pala naridel kõikudes) läksingi Plesi tuba number kahte. Nii 11 sain sinna ja olin poole üheni. Nii hea oli, täpselt nagu vanasti (nii kuu aega tagasi see tähendab :D) Aga täna mul oli esimene blokk vaba, nii et sain piisavalt magada ja esimest korda terve aja jooksul, mis ma siin olen olnud, ärkasin üles sellepärast, et mul on liiga palav. Ja jälle samal ajal, mis 2 päeva tagasi, 7.34. Võtsin ühe villase soki jalast ja (pool)magasin veel peaaegu tund aega :) Täna lähen matkama ja kooriproovi, vb lähen keraamikasse ka, sest teisipäeval olin ainult pool ajast ja õpin veidi itaalia keelt :) Ja kooriproov on ülitähtis, sest homme on peaproov ning kuu aega kestnud proovidega oleme jõudnud 7 lehekülge läbi töötada, mis tähendab, et 2 päeva on jäänud ülejaanud seitsme jaoks :D Ja mu EE-sõber ikkagi ei tea, kes ma olen.

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...