kolmapäev, 3. detsember 2008

Päeva sõna: EVIL!

Eilne päev möödus kiiresti ja tegusalt. Olen vist ainuke, kes viriseb, et mul pole piisavalt asju teha ja kui Odedile oma päevakava ette lugesin, siis ta ütles, et ma olen rumal :D Ja eile oli küll üsna busy... Hommikul mul oli esimene blokk vaba, nii et sain alles 8 tõusta. Läksin 11 juba magama, nii et ärkasin veidi peale seitset iseenesest ning sõin hommikust Fores Iva juure :) Peale kooil läksin veidi enne kolme oma social servicisse, aga õnneks sedsa ei olnudki, nii et kolmest läksin juba EE show jaoks kooriproovi. Inimesed, ärge muretsege, ma ei laula seal! Häält teen aga küll ja loodetavasti tuleb see meil varsti juba hästi välja (laul iseenesest see: http://www.youtube.com/watch?v=euHKyt5hT_0) ;) Neljast läksin auditooriumisse, sest Eric Maskin tegi meile lühikese ettekande. Peaegu terve kool oli seal, kuigi see polnud kohustuslik. Nobel Price'i võitjat ikka tore kuulata ;) Pärast läksin otse keraamikasse ja jätkasin oma vaasi tegemist. Tahaks juba põhiosa valmis saada ja edasi liikuda, aga see on mul juba mitu nädalat aega võtnud, et poole peale saada :/ Ja järgmine kord värvin üht oma valmis vaasi mingi hiina tehnikaga, hea vaheldus :) Kuuest pidin vaasiasja pooleli jätma, sest Scholz basementis oli decoration committe meeting. Täna tuleb jälle üks, liiga hilja peale jätsime asja. Kui meeting lõpuks läbi sai läksin oma tuppa ja valmistasin veidi üllatust oma Christmas friendile :) Siis käisin Ajlaga söömas ja peale seda läksin Yiranile külla, sest ta suutis orienteerumisvõitlusel oma põlve veits üht ja teistpidi ära keerata ja ei tohi nüüd eriti liikuda ja siis ka ainult karkutega. Ta oli üsna õnnetu (ilmselgelt) + tal on koduigatus.
Veetsin nii pool tundi temaga ja püüdsin teda lohutada, siis läksin Reka, Rebecca ja Ivaga auditooriumisse kontserdile. Väga head lauljad olid, eriti mu Horvaatia seconda ja Ieva. Pärast istusin veel niisama Yirani juures ja siis (curfew ajaks :D) läksin Scholzi. Tegin nii kaheteistkümneni itaalia keele kodutääd, täitsa rumalaks muutusin kohe, ja siis magama! Varakult jälle, aga nii peapki. Tegelikult kogun lihtsalt energiat viimaseks nädalaks, mõned sünnipäevad tulekul ja ma ei tea, kas suudan selle ootusärevusega varsti enam magama jääda. Täna tuleb järjekorde busy päev kooriproovi, teise proovi, committe meetingu ja ways of seeinguga. Ja nii ongi hea. Nüüd saab free blokk kohe läbi, peab vaikselt inkasse minema :)

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...