esmaspäev, 1. detsember 2008

Elu on ime :)

Selline väss lihtsalt... Olin eile väga tubli. Tõusin normaalsel ajal (11 :D), tegin veidi kooliasju arvutiruumis, siinsamas kus praegu istun, käisin lõunatamas, siis teatrisse. Teater oli così così nagu me siin armastame öelda, eks midagi sain juurde ikka, kuigi eriti palju sõnadest just aru ei saanud, otsast lõpuni kõnelesid (ja karjusid) itaalia keeles. Aga naerda sain vahepeal ikka (oh õnnis miimika..)!

Tegelikult aus olles, ma olen ainult korra elus jubedamat etendust näinud.

Tagasi tulles olin lausa nii tubli, et lõpetasin oma inglise keele film review filmi kohta, mille kohta mul absoluutselt mingit arvamust ei ole. Tähtaeg oli reede tegelikult, aga läksin siis sick-listile (skip-listile). Siis olin veel toredam ja parem ja otsustasin, et kell 10 on juba üsna hiline aeg, võiks nagu Scholzi potsatada, eriti et laupäeva öösel sai magama mindud alles nii nelja paiku. Istusin siis mõnda aega TÄIESTI TÜHJAS (!) Scholzis ja kell sai juba 11, curfew aeg, inimesed vajusid vaikselt kohale ja mõtlesin et ahh, paras aeg magama minna. Kõik läks ju nii hästi selle hetkeni... Aga siis tuli Ajla ja rikkus kõik ära! Küsis, kas ma Foresse tahan minna. Dijana pidi ka seal olema ja mõtsin siis, et korraks võib ka ju. Jahh, korraks, peale kahte sain tagasi ja magama... Rääkisin nii kella üheni Kristjanaga juttu ja veidi Mduduziga ka ning siis panin juba jope selga, et lähen, kui nägin, et Oded istub teises dayroomi osas ja teeb midagi oma rüperaaliga. Küsisin siis midagi ja järgnes järjekordne tund vestlust tema ja mõne random personiga. Kui lõpuks jälle jope selga sain ja ukse lahti tegin, oli bora tulnud :/ Ma mõtlesin ma lendan ära sellega! Sanel peaaegu suutis mind veeta, et magaksin tema voodis see öö, aga idee sellest, kuidas ma peaksin siis hommikul veel varem tõusma, et läbi terve küla Scholzi patsata tundus isegi hullem kui seda kohe siis boraga teha. Magasin hästi :)

Täna teine block oli vaba ja magasin selle ajal. Kui kolmandasse läksin, siis täpselt sel hetkel kui ukse avasin, lõi välku ja 2 sekki hiljem müristas kõvemini, kui ma kunagi enne kuulnud olen. ja kauem ka. Ja siis jõudsin kaks sammu astuda kui hakkas sadama. Lihtsalt lambist hakkas nagu pangest kallatuna tulema! Koukisin kotist vihmaka ja avasin selle, aga tuul lõhkus selle juba esimesel hetkel. Suutsin seda siiski mingil määral kaitsena kasutada, kui laboratooriumite poole joostes vihm väikse transformingu läbi tegi ja raheks muutus :S Mu (suuremas osas riidest) kerged suvejalatsid olid läbimärjad, nii et riputasin nad tunni alguses radikale. Muidugi olin ma hommikul jälle hüpergeniaalne olnud ja erivärvi sokid jalga pannud. Nalja sai :D Ja vihm lõppes 5 minutit peale tunni algust. Super!

Nüüd kaubikuid pesema!

Ahjaa, laupäev oli äge. Pamela sünna oli ja tähistasime social centeris, pärast käisin veel Mickey's. Enne seda sai veidi Duino peal ringi joostud Fore, Plesi, social centeri, maantee, Scholzi ja bowlingumaja vahel. Nii pool tundi lendas lihtsalt õhku and thank whoever for mobile phones!

Nüüd kell juba nii palju, et college servicisse enam ei jõua. Jäävad autod räpased, mis siis.

Mõni päev veel, sõbraksed!

Ma olen ikka nii väsinud :...

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...