kolmapäev, 3. detsember 2008

The EVIL part

Ahjaa, ununstasin veel kirjutada, et keraamika oli ikka ülitore! Tõeline naeruteraapia :) Dorka oli ka seekord ja rääkisime kolmekesi (mina, Iva ja D) kõiksugu inimestest. Tegelikult teeme seda kogu aeg (no mis muud teha, kui sa oled mitu kuud sama 200 inimesega kuskil väikses külas kinni :D). Ma ei tea kedagi, keda nii paljud inimesed häiriks, kui D-d ja ega Iva alati parem pole :D Mina suudan siin enamustest enam-vähem hästi mõelda, ainult oma toakaaslastest mitte :D Igastahes, mul pole ammu nii head tuju olnud kui peale seda. Lausa kahju oli lahkuda ja koosolekule siirduda.
Ahjaa, se juhtus ju ka, et rääkisime rahulikult ja kuulen siis, kuidas Alina ja Olia minu kõrval (ununstades mu võime neist mingil määral aru saada) vahetasid omavahel venekeeles paar üsna huvitavat lauset meie kohta. Oh kui hea oli siis oma üsnagi piiratud, kuid siiski piisavat venekeele oskust meelde tuletada. Muhahahaa!
Ok, tegelikult ma tundun natuke ebainimene enda jaoks juba. Pean ruttu koju saama, enne kui tagasi päärduda on liiga hilja....

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...