esmaspäev, 1. detsember 2008

Ahjaa, esimene detsember ju! Tähistan seda siis mõne juhusliku pildi lisamisega :)
Triestes suurepärane leid hiinakast - 12 paari sokke 6 euroga :D
Ieva Outletis ööriideid proovimas
Yoko ja Jaapani võlukunst (enne African and Middle >Eastern show'd) :)
Kas leidub veel keegi, kes saab peale seda öelda, et ei oota mind tagasi? Xmas shopping :D

1 kommentaar:

Tüdruk ütles ...

Mina ootan, mina ootan! See on juba nii kohe ju :)
Kuule, kas sa tuled siis 12 nagu sa mulle ütsid, või 13 nagu su ema mu emale ütles?
13 ma lähen esimest korda Soome, niiet siis vist ei näe, kui just öösel kuskil kokku ei saa. Aga tglt võiks ju :D. Läheks kasvõi Levikasse, kui mujal vaba pleissi pole.
Juhul, kui sa reede-laupäev kojutulekust liiga ekstaasis pole ja ikka välja magada suudad.

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...