reede, 12. detsember 2008

LAHKUMAS!!!!

Hoidsin end veidi aega tagasi, sest panin äkitselt tähele, et kui mul väga kiire oli, siis kirjutas nii 2-3 postitust päevas :D Aga nüüd on reede 12 detsember kell 8.35 ja väljas möllab bora. Esimest korda kuu aja jooksul pidin jälle kindad kätte panema, aga vähemalt täna enam ei saja. Just lahkus ühes suures ilusas sinises bussis enam kui 40 inimest - Tšehhi-Poola route. Mulle ja Hannale vanad tuttavad kohad ;) Läks veidi aega, enne kui buss minema sai, sest kõigile tuli head aega öelda ja pisut juttu rääkida ja siis hüvastijätud taaskord värskelt üle teha jne. Aga üldse ei ole tunnet, et mõne tunni pärast kojusõit. Veider lihtsalt, sest kui 20 päeva veel oli, tundsin et kohe kohe on minek. Nüüd on ainult 20 tundi jäänud ja tegelikult on vist seesama tunne, mis enne tulekut. Et mitte midagi ei tundnud.. Aga ometi ei maganud siis ju 40 tundi jutti ja mingit väsimust kordagi ei tundnud :)

Teisipäeval oli EE show!!! Hullult kiideti ja üldse öeldi ainult väga häid asju :) Ja mu EE sõber sai teada, kes ma olen ja ta on lihtsalt üliäge! Aga ta läks täna juba kl 6 ära... koos oma primaga, kes on pisut segane! Või no täitsa lollakas lausa! Ta pani kohvri igast ostetud pahna täis ja mõned riided mahtusid ka sinna hulka, aga enamus riideid jäid välja. Käsipagas täitus õpikutega (ma ei tea, miks tal neid vaja läheb, aga ta võttis vist KÕIK raamatud kaasa. Isegi füüsika, mida ta järgmisest poolaastast enam ei võtagi!!)
Aga nüüd arvake ära, mis ta kõigi nende riietega tegi, mida ta kohvrisse ei pannud? Muidugi toppis ta need kõik endale selga! Ok,võib veel aru saada, kui sa paned paar asja topelt, aga 2 t-särki, kolm triiksärki, kaks kampsunit, 2 salli + ümber enda sidus ta veel neli kampsunit ja paar pluusi. Seejärel pani ta oma mantli selga, kuigi see ei mahtunud eriti hästi. Ja selle peale pani ta oma teise mantli!!! Kõige parem oli vist siiski see, kui palju aluspesu ta endale selga suutis panna... Ingrid oli veidi vihane ja kärsitu, sest Andrei juba ootas all ja nad pidid minema, nii et kõik oma ülejäänud asjad, mida ta ajanappuse tõttu ei suutnud kuskile sobitada, jättis ta lihtsalt igale poole laiali. Viskasime need hiljem tema kappi hunnikusse. Päris kena nägi tuba pärast seda välja :) Eile magasin seal toas tegelt, sest Yiran läks kell 1 päeval koju juba. Ta pidi ka Poola-Tšehhi street performance'ile minema, aga kuna tundub, et ta põlvevigastus on päris tõsine ja arvatavasti vajab operatsiooni, siis ta ostis uue pileti ja läks otse koju. Loodetavasti läheb kõik hästi :) Kirjutasin talle veidi hiina keeles ka, aga mu hiina asjandused ei olnud just kõige hiilgavamad.
Õhtul käisin Mangiafuocos lõpuks ära. Mina, Franci, Rebecca, Kristi ja Iva. Võtsime ühe metro ja istusime seal mitu tundi vist. Pärast käisime korra Scholzis, et mõni mõttetu asi, nagu öösark ja hambahari võtta (hoolimata vihmast, mida terve päev ühegi pausita lihtsalt kallas ja kallas). Fores panin kohe öösärgi selga ja läbimärjad sokid ja papud radikale kuivama. Tõmbasin teksad jalga ja jaki peale ja kolisin dayroomi üle. Ja ohhoo, kes seal istus - minu toakaaslane! Vaevu jõudsina Dijana kõrvale maha istuda ja teada saada, et ta kavatseb ka Fores ööbida, kui Celestina tubade poolt hüüdis, et terve Scholz on siin või! Aga tegelikult oli pool Luccheset ja mõni Old Office'i poiss ka seal. Erlin tuli meiega juttu rääkima ning Stefan ja Mirko jooksid just võidu Ghenadie tuppa ja pidime ka just minema, kui äkki Jay täiel kiirusel meist mööda, välisukse poole jooksis. Parissa jooksis tal järel ja hüüdis "Saskia, Saskia!" (Residence tutor, toimus tubade kontroll) Hüppasime püsti ja jooksime Jay järel Old officisse. Ülinaljakas oli, aga vihma sadas ja ma olin paljajalu :/ Kümne minuti pärast, kui tagasi läksime, mu jalad tulitasid ja valutasid nii kõvasti, et läksin kohe voodisse ja ei tahtnud enam mingit filmi vaadata :D Kristjana tahtis oma kohvrit veidi kergemaks teha, nii et võttis ühe panetone välja ja sõime seda. Siis magama, järgmine päev kool ju ikkagi :D Breakfast in bed oli imeline!
Tegelikult peaks ka pakkima, äkki ma pärast pole ise sugugi parem kui Kristi. Tulen ka kaks paari jalanõusid jala otsas ja neli salli ümber kaela?


Homme kell 4 hommikul school vaniga lennujaama minek. Kell on juba 9 nii et ega palju aega pole jäänud, 7 tundi lahkumiseni... Deem!!!!!!!! Magasin Dorka mineku vist maha :( Lähen jooksen, vaatan, kas ta on veel siin!

Juhuslikke hetki minu ja Hanna Tšehhi-Poola tripist:
Prahas silla all
Teel koju
Poola väikelinnas, ikka teel koju
Järvekese ääres kuskil eikuskil

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...