laupäev, 6. detsember 2008

SAN NICOLO!!!!!

Kell saab varsti kuus, väljas on kottpime ja piazzal käib pidu :) Tulin korraks ära, sest muidu varsti pole enam aega kirjutada - kohe hakkab UWC koor laulma ja peale seda tõttan Palasse, et Rezaga videoklipp ära teha ning siis Mangiafoco, pizza ja vein!

Täna on
San Nicolo päev ja meil juba kuu aega Duinos punased vaibad tänavatel. Eelmine nädal toodi kuusepuu ja mingid suured ilusad konstruid, mis kujutavad endast karjust ja Maarjat, jne (ja need on siin tegelikult ka päris kenad, mitte nagu need, mida Ameeria filmides võib näha. Aga keegi ei usu, et meil Eestis neid igal tänavanurgal ei ole :D). Eile toodi lava ka ja praegu laulavad seal väiksed lapsed :) Käisime laval ja ütlesime kõik oma keeles häid jõule ka! Alguses olime viiekesi, et lähme! Pärast oma 30 inimest käis! Ja kogu küla on koos ja iga nurga peal saab midagi head - kakaod, kuuma veini, koogikesi ja kuumi kastaneid :) Lihtsalt käi ja kraba :D

Päeval oli flag ceremony, igalt maalt üks esindaja (mõnikord on hea ka, et ainus eestlane olen). Kõik võtsime oma maa lipud, Peter (dire) ütles lava pealt kõik maad järjest ja me siis jalutasime piazzalt läbi ja lehvitasime külaelanike ees oma lippe. Jap, muidugi, minuga läks midagi ikka untsu :D Olin just punase vaiba peal ja Peter hüüdis (ehk luges vaevaliselt): "Est...tonia!?" Parasjagu mu lipp tegi ka midagi imelikku, nii et väänasin hullult nägu ja rapsisin pisut oma lipuga. Järgmine hetk märkasin muidugi, et kaamera on mu näos täpselt sel hetkel :D Aga mul oli parem kui Ival, sest riigid olid paberil kirjas itaalia keeles ja Peter seda just väga hästi ei oska :D (mul oli paar korda itaalia keele tund ka temaga koos ja ta on umbes samal tasemel nagu mina). Kui ta ütles Republica Ceca, siis selle asemel, et öelda tšeka (nagu on õige) ütles ta tšetša :D Aga väga vinge oli! Eriti kui me oodates üsna pikal ja kitsal sissesõiduteel veidi ringis kõndisime ja lippe kokku lõime (kõlab natuke pahasti, aga väga sõbralik ja tore asi oli)!

Põhjamaalased võtsid endaga samale pildile

Eile oli tutorial dinner. Mmm. Kahjuks pidime 9 juba ära minema, et EE show suurest proovist osa võtta. Midagi eriti välja seal ei tulnud, aga esmaspäeval uuesti (2 tundi tühja, jipii!)
Oh seda elu ja õnne!

Minu tutorial (annual elegant dress dinner) :)

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

HEEY!!! millal koju??

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...