esmaspäev, 8. september 2008

ITAALIA!!!

On vist juba viimane aeg siia ka midagi kirja panna. Olen Duinos olnud juba 10 või 11 põeva ja ma ei saa mitte mingite sõnadega edasi anda, mida ma tunnen või kuidas siin on... Aga ma võin kirja panna üldise pildi ja mis siin toimub.
Hetkel ma istun koolimajas Computer Roomis. Siin on viisteist arvutit ja juttude järgi on need pidevalt kõik hõivatud, aga millegipärast alati siis, kui mina tulen, on enamus vabad, ja ma pole kunagi pidanud ootama.
Tüüp mu kõrval (kõik nimed ei jää meelde) läks just täiega närvi :D Ja Sanel laulab jälle muumilaulu in bosnian :D Ma vahel armastan seda kohta nii väga...
Täna oli kolmas koolipäev, eelmine neljapäev hakkas kool. Mul oli jälle täispikk päev, mis tähendab viite tundi. Aga need on siin 55 minutit. Tunnid algavad hommikul kell kaheksa, mis tähendab, et ma lähen kodust välja 7.58, aga siin on ka imelik minna. Inimesed söövad hommikust ja küsivad umbes midagi sellist nagu, we should go?, ja seda väga üllatunult. Aga hiljaks ei jää siin enamasti keegi. Siin ei ole kella ka tundide alguses ja lõpus ja tunnid toimuvad niikuinii erinevates majades - koolimajas, plesis (üks residentsidest) ja labsides.
Kõige esimesel päeval, neljapäeval, jõudsin kell 9 õhtul ja juba oli pime. Tulek kestis terve päeva, kell seitse hommikul läks esimene lennuk (kolmest!). Enne seda pakkisin terve öö, vahepeal käisin küll Polymeris, nägin Leenet, Katriini. Ja Priitu ja Kairit ka. Siin pakkisin jälle ja mingi kell öösel läksin välja. Ma arvasin, et Britta, Paula ja Katriin ootavad mind ukse all, aga tegelikult oli seal veel palju inimesi :) Jooksime enamvähem viimase trolli peale, mis oli täis välismaalasi. Käisime ringi, istusime, sõime ja lõpuks lõpetasime vanalinnas katustel turnides :) Ilma Fredy'ta poleks kunagi suutnud viit sammugi mööda seda katust käia. Kui koju läksin, jätkasin pakkimist kuni hommikuni, kuni ära läksin.
Lennujaamas olid Britta ja Paula. Oli kohe näha, et nad on läbi vihma tulnud. Ja siis Kadri ja Elli. Ja neist oli kohe näha, et nad olid Kadri nunnu punase autoga tulnud :D Ja Evert oli ka seal, nagu ta oli lubanud, sest ta saatis OSIst ühte ära.
Esimsel õhtul viisin oma asjad Scholzi ära, sest seal ma elan (mul on ikka niiii vedanud!!) ja Olivia viis mind mööda öist Duinot ringi ja lõpetasime Fores peol. See on vist kõige suurem residence siin, selle all on söökla ja kõrval auditoorium. Ma ei saanud lõpuni aru, kus miski on ja kogu aeg tuli inimesi juurde, nii et ma käisin kogu aeg ja tutvustasin ennast, ükski nimi meelde ei jäänud.
Scholzis on mul neljane ruum, esimesed 4 päeva olime seal Camillaga kahekesi. Aga ei olnud hullu sest ta on (vähemalt senimaani :D) väga tore. Just täna hommikul saabus mu viimane toakaaslane, Dijana Serbiast. Joanna Panamast saabus juba mõni aeg tagasi.
Tüüp mu kõrval läks jälle natuke närvi ja üritas mulle seletada, et ta ei maga kunagi tunnis. Aga ta ei läinud seletamisest närvi, tal on lihtsalt nii palju teha! Ma olen hetkel õnnelik, et ma first-year olen..
Vahel on pisut üksik. Olen siin ainus eestlane, enamustel on ikka üks või paar kaasmaalast ka. Ja mõni hetk tuleb korra ka oma pärissõprade ja pere igatsus peale.
Ma homme või hiljem kirjutan ka, mis ma siin muidu teinud olen. Ma üritasin küll praegu, aga mul ei tulnud mitte midagi meelde. Ma olen surmväsinud..

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...