kolmapäev, 10. september 2008

It's all about gossip...

Tulin just arvutiruumi, istusin maha ja teadetetahvel kukkus mulle pähe :D Siin oldud aeg on mulle tõestanud, et kui midagi saab juhtuda, juhtub see minuga.
Eile jäin kojuminekuga hiljaks. Keegi oli köögiakna kinni pannud (jobu!). Ainult 15 minutit, aga see oli ikkagi nõme. Pesin nõud ära, sest minu tuba on "on duty".
Täna mul oli täispikk koolipäev, nii et ma olen üsna väsinud. Kõige kergemat tundi ainult ei olnud täna (world lit). Samas see ka kõige igavam, sest õpetaja räägib lihtsalt niiii aeglaselt :D
Nädalavahetus oli (osaliselt) üliäge!! Õhtul peale arvutiruumis passimist läksin Scholzi suitsunurka (õues maja taga armas kohake) ja tegin Middle-Easti tüüpidega vesikat, sest nemad pidid "teadma", kuidas asi käib. Suurt erinevust küll ei märganud, peale selle, et nad olid fooliumi ikka nii sõelapõhjaks torkinud, et pealevaadates oleks võinud öelda, et see võttis küll kellegi elust tunnikese vähemaks...Pärast, nii 11 läksin tuppa ja olin üllatunud, sest seal oli päris palju inimesi. Urska, Ingrid, Germaine, Olivia ja mõned veel tegid pannkooke, nii et väga palju tegelasi käis pidevalt läbi. Mingi hetk tulid Reka, Tomas, Nataša, Olga, Stephanie, Francisco, Makar, Mimi ja üks Belarusi tüdruk veel ja ma läksin nendega koos metsa. Jalutasime üle tunni aja, metsast ammu mööda, teise külla, sealt läbi, jõe äärde ja sealt kiriku juurde kolmandas kohas. Kirikus tuled põlesid, nii et läksime vaatama, mis seal ööel toimub, aga uksed olid kinni. Panime oma asjad sinna samma kiriku kõrvale maha ja Tomas võttis oma vesika välja. Reka jagas kommi ja avastas, et oli söe maha jätnud. Vahepeal tulles sadas ka veidi, aga pika proovimise peale saime ilusa lõkke ja lõpuks sealt sütt. Vahepeal kartsime küll, et keegi võib kirikust välja tulla ja küsida, mis toimub, aga midagi ei juhtunud. Lõpuks jäime magama. Meil oli kümne peale kolm tekki, kuidagi mahutasime ennast ära. Enne viite ärkasime üles ja läksime sealt tee äärde ja bussi peale. Meil polnud pileteid peale Reka ühe kasutatud ja ühe kasutamata pileti, aga tegime näo nagu oleks :P Ööbisin Luccheses Reka ja Myrto toas nende kapi peal :D Laupäeval käisime Triestes. See oli kena, mulle väga meeldib see linn. Tahaks varsti tagasi minna. Tegelikult varsti peaksin minema, sest mu Social Service on vist seal.. Ja praegu tuli meelde, et ma pidin Dijanaga Molfalconesse Emisferosse minema. Mul oli igasuguseid asju vaja ja mul jäi üks pilet kasutamata viimasest korrast, kui ma Ievaga seal käisin. Too kord on siiamaani parim supermarketis käik üldse! :D
Pühapäeval käisin purjetamas, aga ma ei tundnud ennast eriti hästi juba kaldal. Merel jäin täiega merehaigeks ja selleks ajaks, kui ma purjekale sain, ei suutnud ma ennast õieti liigutadagi. Guy õpetas mingeid asju, ma ainult noogutasin. Siis ta tahtis, et ma midagi teeks, ma midagi tegin ka ja siis tahtsin ära. See oli üsna nõme. Pärast magasin õhtuni ja läksin BBQle. Taimetoitlasele täisesti mõttetu koht, eriti kui sulle ei meeldi eggplant :/ Ja ma ei saanud friikaid ka, nii et ma läksin sealt üsna vara ära uuesti magama. Ahjaa, laupäeva õhtul, peal Triestes käiku, oli International show, viimane show, mille 2nd yearid korraldasid. Teemaks oli "Under the Sea" ehk sama, mis eelmine aasta ühel showl. Mina pidin olema Drowned person koos Ivaga. Mu silmad olid mustaks ja roheliseks värvitud, riided märjad, juuksed geeliga üleval ja roheline paber juustes (seaweed). Jalgade ümber oli seotud kott kividega. Pärast tegin näo veidra päiksekreemiga valgeks ka. Ja riided olid märjad! Meeldejääv õhtu oli :D
Eile ööbisime Camillaga Scholzi katusel. Kerge bora oli õhtul, nii et me teadsime, et sadama ei hakka. Hommikul oli äge ärgata, püsti tõusta ja esimese asjana merd näha. Mul oli küll first block free, aga ärkasin Camillaga samal ajal ja tegin igast asju hommikul. Pärast saatsin Dijana Plesi, kus algas tema esimese koolipäeva esimene tund, aga ta ei teadnud, kus see asub.
Ükspäev rääkisin Saneliga päris pikalt juttu. Ta on väga huvitav ja omapärane. Mul on paljud tunnid Saneliga koos, aga nüüd ta tahab pooled neist ära vahetada, sest füüsika tapab teda ja ta loodab saada veel midagi vahetades world liti teisele ajale, et tal oleks teine õpetaja. Tahaks ka vahetada midagi selle pärast, aga mul on kõik muu hästi :( Ok, tegelikult seal peaks naerunägu olema, et kõik on hästi, panen selle siia :)
Ühe asja lugemine ajas täna peaaegun nutma, muidu olen õnnelik. Ja varsti ma saan minna õhtust sööma, mis tähendab itaalia keele praktiseerimist! :) Ja järgmisest esmaspäevast alustan oma College Servicega, ülejärgmisest Physical ja Creative Activity ja Social Servisega.
Varsti proovin pilte ka siia riputada. Ja ma lähen see nv Veneetsiasse!!

1 kommentaar:

shewaits ütles ...

Oi, Kelli, ma loen seda ja tunnen, nagu me oleks totaalselt erinevates maailmates, kuigi tegelikult oleme me siiski selle ühe ja sama taeva all. Praegu on väljas kerge vikerkaar ja mõnus rohelus, ingliskeelsed hüüded kostuvad. Põhiline erinevus: vabadus. Sa saad öösel katusel magada, mina arvatavasti saaks karistada selle eest (samas praegu poleks vist väga tark tegu Walesis katusel magada, sest ma külmuks lihtsalt ära ja seda me ju ei taha, eks?). Teil paistab asi ikka väga liberaalne olevat. Ja mul on hea meel, sest tundub, et sul on seal hea. Et see koht sobib sulle. Ja minul on siin hea. Kuid siiski, ma nii kardan, et me muutume totaalselt nende aastatega. Aga vahest see ongi hää, sest me saame pärast üksteist täiendada? Samamoodi ei saagi olla, ei tohigi olla. Ja see koht passib mulle, ainult see pisuke vabaduse puudumine on häiriv. Aga selle lahendame varsti, ma olen siis Year 12 ehk Lower Sixth ja mind võib usaldada. Nädalavahetusel lähen Chesterisse, omapäi, või õigemini siis ühe koolikaaslasega, kes tõi mulle oma aiast täna peeti, et ma peedipirukat saaks teha (nõnda armas tast!) või siis lihtsalt majakaaslastega. OHHH, ja kuidas jääb siis minu ja Merka küllatulekuga kevadel? Teeme ära? :)

Armastusega. Nõnda suure armastusega, et ma õppimise asemel praegu sinule kirjutan. See on midagi. :)

PS! Kas sa saad mulle oma aadressi anda? Saadaks sulle postkaardi ja kirjakese. :)

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...