reede, 26. september 2008

Tänane päev oli üsna ... hmm... mul polnud majanduse tunni jaoks ettekannet, mis ei olnud eriti minu süü küll, kuid siiski. Ja ma ei osanud matemaatikas midagi. Mul polnud õpikutki kaasas (nagu alati). Giovanni oli väga lahke jagama + ta seletas mulle igat ülesannet. Ta arvab nüüd, et ma olen eriti rumal, ta näitas isegi iga ülesande alguses, millist ülesaanet me nüüd tegema hakkame :D

Aga ma ei lase end sellest heidutada, ma jätkan matemaatikaga ikkagi.

Ja õnn oli tegelikult täna minu poolel. Kui läksin viimasesse tundi, füüsikasse, milles oli tänaseks vaja läb report valmis kirjutada, ja mida mul ei olnud (oops), siis tuli õpetaja ja ütles, et peab haiglasse korraks minema, sest ta silmaga juhtus midagi ja seda on vaja kohe kontrollida. Meil pidi extension ka olema, nii et ta saatis meid Mensasse ja ütles, et me pärast tagasi tuleks, äkki ta on juba arsti juures ära käinud. Jõudsime kohale täpselt söökla avamiseks ja sõime muidugi üsna aeglaselt. Kui tagasi laboratooriumitesse jõudsime, oli kell juba peaaegu nii palju, et muidu oleks tund sellel ajal lõppenud ning õpetajast polnud jälgegi. Passisime seal terve extensioni aja, tegime niisama nalja, ja lõpuks jätsime talle tahvlile teate, et ootasime lõpuni ja täname vaba tunni eest :D Väga lõbus oli ja samuti ka praktiline, sest koolimajas oli u 10 minutit enne tunni lõppu tuletõrjehäire tööle hakanud ja kõik jooksid korraga Mensasse, nii et kui me poleks saanud varasemal ajal sööma, oleksime pidanud üle poole tunni sööklajärjekorras passima.

Rääkisin eile Pauliinaga skypis üsna pikalt. Nii tore oli, ei kõlanud üldse nagu mu leedukast naabri vihased skaibikõned...

Praegu on asian week (ma loodan ma pole sellest veel kirjutanud...) ja iga päev toimub midagi. Eile magasin kõik asjad maha, õhtupoole oli tea session ja hiljem filmivaatamine. Teisipäeval käisin ühte Hong Kongi filmi vaatamas, mis oli üsna naljakas ;) Eile oli valida Singapuri komöödia ja Jaapani trilleri vahel, aga eelistasin Pauliinaga rääkida ja hiljem füüsika reporti teha, mis ei saanudki valmis. Sain küll Mduduzilt tema reporti, mille järgi veidi teha ja üks aitas veel veidi, aga see oli minu jaoks liiga palju. Eriti peale uudiseid lennukompaniist Alitaliast, millel pole varsti enam raha oma lennukitele kütust osta ning mille lennuluba vb nädala jooksul ära võetakse. Jee, minu piletid koju........

Käisin jälle keraamikas, teist korda sel nädalal juba. Tegelikult pean ainult üks nädal käima, aga mulle meeldib seal väga. Tegin väikse vaasikese, mis nägi veider välja, aga polnud päris kole ka. Ja oleksin pidanud süstaga sõitma minema ja vettekukkumist harjutama, aga ajasin kellaajad sassi. Lähen otsin täna Demetrio ülesse ja vabandan :)

Esmaspäeval pesin kooli kaubikuid. Meid on 5 ja me teeme seda iga esmaspäev, et kooli 6 autot kenasti korras oleksid. Praegu on väga lõbus, talve asjus ei ole nii kindel...

Lähen nüüd tagasi Scholzi ja kuulen kas head või halba uudist.
Kusjuures siin tehakse väga palju rassistlikke nalju. Mitte paha pärast muidugi, siin on need lihtsalt veel naljakamad :D

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...