laupäev, 27. september 2008

Asian show!!!



Eile oli õhtul asian show, mis oli väga väga väga väga hea!!! Veidi liiga pikk ehk, tagumik valutas tundidepikkusest maas istumisest ikka päris korralikult, aga show oli hea! Need, kes on pealtvaatajad, peavad alati kostümeeritud olema. Seekord olid hästi kenad kutsed ja minu ülesandeks oli olla geisha, aga ma ei olnud just eriti vaimustuses sellest ideest. Vahetasin toakaaslasega ära ja olin hoopis merlion. Nagu mermaid, aga merlion. Ehk siis poolkala, pool-lõvi. Väga lõbus oli, eriti et taaskord oli mul raskusi liikumisega, sets mu kalasaba ei võimaldanud mul jalgu kasutada. Auditooriumisse jõudmine võttis omajagu aega. Aga mingi päev panen aasia nädalast rohkem pilte ka siia üles. ja muidu elust ka. Panin kõik oma pildid Iva arvutisse ja kui teda mõnipäev näen, siis proovin veidi aega leida ja oma blogi sutsuke illustreerida.
Täna oli bazaar. Ostsin endale kaks paari sisejalanõusid, kampsuni, pusa, jope, ühe pluusi ja salli. Kokku maksin seitse eurot :) Olen seal vabatahtlik ka, mis tähendab, et poole tunni pärast pean appi minema asju kokku korjama. Ma loodan, et enamus on ära ostetud, sest ma olen liiga väsinud, et palju tööd teha. Ja siis õppima!

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...