esmaspäev, 8. september 2008

Vaatan youtube'ist videosid öölaulupeost. Käisin söömas, tegin itaalia keele kodutöö ära ja rääkisin veidi juttu.

Reede
II päev: Tuleku õhtu oli kohe huvitav uus kogemus!! Sõin igasuguste aasialastega (singapurlased, hongkonglased, hiinlased, jaapanlane..) pulkadega nuudleid ja tšillisin nendega niisama ringi... Teisel päeval kahjuks praktiliselt ei näinudki neid, aga rääkisin ühe venelase Olgaga ja õhtupoole kohtusin Cirè'ga (Senegal) ja käisin tal Palas külas. Ma polnud seal enne käinud, ja kuna ma läksin nii hilja õhtul, oli värav juba kinni ja ma pidin sellest üle ronima. Ja siis veel ühest müürist ka. Ja Pala inimesed teevad seda iga päev. Muidu oli päev sisustatud erinevate mängude ja tegevustega, et me üksteist tundma õpiks. Alloleval pildil oleva võistluse minu tiim võitis!

Hilisõhtu/varase öö sisustas vestlusring Shcolzi päevaruumis Ajla, Saneli (Bosnia&Hertsogovina), Camilla (Itaalia) ja Yokoga (Jaapan). Rääkisime palju poliitikast, mitu tundi vist. Päeval sain kätte kasti, mis Marii mulle jättis. Ja seal oli kõike!! Absoluutselt kõike. Õhtu lõpuks sain teada, et mu tuutor on Rimma Rapaporte ja et mu kõrvaltoas elab vampiir.

Laupäev
III päev: Hommikul oli kolm kohtumist - residencial, tutorial ja assembly. Siis olid mata ja inka placement testid ja hiljem käisin English A2 testi tegemas. Õhtusööki sõin väljas Fore murul, mis oli väga äge. Hakkan nüüd taimetoitlaseks ka, mis on naljakas, sest kevadel mult küsiti intervjuul, kas ma oleksin valmis loobuma liha söömisest, ja ma ütlesin ei. Ja esimesest siiatulekupäevast saati pole liha söönud.. Ja mu jalg hakkas sellel päeval väga valutama, kuigi valutas juba Eestis ka veidi. Ja pubis oli pidu, mis oli tõesti üliüli..

Pühapäev
IV päev: Jalg valutab endiselt väga. Õhtul oli pj party, gender split. Hästi armas ja lõbus. Vähemalt tüdrukutel :D Päeval oli kohtumine tuutori ja mingi muu õpetajaga, valisin oma ained ära. Nüüd mul on (higher) mata, füüsika, english A2, ja (standard) eesti ja itaalia keel ja majandus. Istusime õhtul jälle köögis ja Paolo oli ka siin ja rääkisime paljupalju.. Sel õhtul tuli veidi üksik tunne. Jõudis kohale, et ei näe und, see ongi mu elu nüüd :) Segased mõtted.

Esmaspäev
V päev: Tegin ujumistesti vaatamata valutavale jalale ära, alates sellest võisin Portos ujuma minna. Astusin merisiili peale ka, nii et lonkasin mõlemat jalga :D Õhtul tšillisin Palas, mängisin pinxi ja olin niisama. hullult inimesi oli, sest Pala on üsna suur. Joanna saabus öösel kell kolm. Ei viitsinud enam kellegagi rääkida :(

Teisipäev
VI päev: Eile vaatasime öösel Charlie and the Chocolate Factoryt itaalia keeles itaaliakeelsete subtiitritega (polnud hetkel muud :D). Seal olid mõned inimesed Scholzist. Enne seda oli Nataša sünnipäev (second-year Venemaalt). Läksime umbes kümnekesi kuskile koopasse ja Tomas tõi ta hiljem sinna. Meil olid küünlad, kooki ja veini ja pärast mängiti kitarri ja laulsime ja tantsisime ja mängisime. Tulin paari inimesega veidi varem tagasi, aga jõudsin ikka peale curfewd, nii et ronisin köögi aknast sisse :D Ja curfew on siin pmst ainuke reegel ;) Ühinesin teiste teejoojatega ja rääkisime majandusets ja poliitikast veidi.

Ok, peaks minema, inimesed üles otsima, ma mõni päev jätkan oma esimese nädala kirjeldamist, siis hakkan normaalsemalt kirjutama...

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...