neljapäev, 18. september 2008

Proxy server settings

Käisin täna süstaga sõitmas. Väga võimas oli! Järgmine kord harjutame ümber kukkumist ja siis lähme jõgedesse! Kuigi mu süst ei teinud kogu aeg päris seda, mis ma tahtsin, olin lõpuks ikkagi esimene tüdruk, kes tagasi jõudis, nii et peaksin jões kuidagi hakkama saama küll :D
Üks päev oli füüsika extension. Tegime selle ajal katseid ja lõpetasime 13.15 asemel umbes 14.30. Aga mulle meeldis nii väga, sest mul vedas katse ja inimestega. Mõõtsin väljas Saneli, Sergio, Ilija ja mõnega veel autode kiirust. Pärast poisid (v.a. Sanel) hakkasid kõike arvutama ja me Saneliga lihtsalt vaatasime pealt. Nagu talle meeldis öelda: "Boys..." Nalja sai :D
Käisin eile öösel vanas kindluses. see on üsna halvas seisukorras, sest suvel oli siin hull torm, aga me olime ettevaatlikud ja vältisime ohtlikuid kohti. Tegelikult on seal käimine keelatud. Aga samamoodi on keelatud öösel väljaminek... Huvitav õhtu oli. Eriti, kui Camiga aknast välja ronisime ja ta just küsis, et kus Helen küll on (õpetaja, kes elab meie kohal teisel korrusel), kui ta koer nurga tagant välja hüppas ja meie peale haukuma hakkas. Curfew oli juba peal... Mu mõte töötas tol hetkel ülikiiresti. Ma jõudsin hetkega tagasi keerata; mõista, et aknast sisse ronida me mõlemad ei jõua; uuesti keerata ja näha, et nurgani me ei jõua; ja siis ma lihtsalt istusin maha. Seda kõike vähem kui poole sekundiga :D Camilla oli hetkeks segaduses, aga jõudis istuda täpselt enne, kui Helen nurga tagant välja ilmus. Ta rääkis ka paar sõna juttu, ja siis me jäime Camillaga sinna veel oma pooleks tunniks vestlema. Lõpuks läksime kindlusesse ja see oli lihtsalt megailus! Taevas oli peaaegu täiesti täiskuu, nii et üsna valge oli ja kena.
Paar päeva tagasi, kui kuu oli päris täielik, oli hiinlaste Mid-Autumn festival. Kogunesime Fore dayroomis, jõime hiina teed ja sõime aasia kommi ja aasialased laulsid laule kuust flöödi ja kitarri saatel. Väga mõnus õhtu...
Täna oli üsna soe. Inimesed trallitavad endiselt mantlite ja jopedega ringi, aga ma käisin jakita ja plätadega. Kooli võtsin küll sussid kaasa, et varbad tundide jaal soojad oleksid.
Kolmanda lessoni ajal oli INA (International Affairs) thingy auditooriumis. Jan Morris käis rääkimas. Pärast arutasie seda veidi maailmakirjanduse tunnis, sest Kamboodia tüdruk ja Iraagi poiss ei saanud aru, kuidas on võimalik, et keegi oli kunagi mees, aga nüüd naine, ja siis õpetaja proovis neile kogu seda operatsiooni jms värki seletada. See oli ülinaljaks!!! World liti õpetaja on 52 aastane hispaanlane Ximena. Ta tunnid on küll hüperigavad, aga sellistel hetkedel on ta ülinaljakas. Ja taoliseid seletamise momente tuleb mõnikord ette, sest kõik ei oska nii hästi inglise keeles raamatuid lugeda või saavad valesti aru ja siis ta üritab asju selgeks teha... + ta ise saab sageli asjadest valesti aru :D
Eile oli õhtul Global Darkness, Global awarness. Enne kümmet 10 minutit pidid kõik oma residencedes olema ja kõik tuled ja värgendused pandi kinni ja siis istusime pimedas veidi ja rääkisime olulised Scholzi asjad ära. Aga põhimõte oli selles, et lasta Maal 10 minutit hingata, elektrilisi asju mitte kasutades :)
Käisin lõpuks Emisferos ära. Ei leidnud pooli asju, mis ma tahtsin, aga vähemalt mul on nüüd Nutellat :D

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...