kolmapäev, 6. detsember 2017

Oktoobri keskel

Teisipäeval käisin peaegu Hispaanias :D Sõitsime hommikul juhendajaga Portugali-Hispaania piirile, et natuke välitöid teha ja käisin jalgupidi kahte riiki lahutavas jões ära, aga kaugemale ei jõudnud. Pärast käisime veel ühes toredas kohas mere ääres lõunatamas. Tagasiteel nägime ka ühte põlengut kaugemal, nädalavahetusel oli neid päris mitu olnud.

Mägi taustal Hispaania

Jah, ma tegin läbi autoakna pilti :D Aga tee oli lihtsalt nii ilus...

Õhtul sain üle pika aja Gabrieliga kokku. See on alati tore, sest ta on üks väheseid siinseid sõpru, kellega ma ka midagi peale joomise koos teen. Seekord läks aga teisiti ja olime 77-s :D Esmapäeval jõudis veel üks Maxi sõber Saksamaalt Portugali ja poistel oli plaan järgmisel päeval auto rentida ja nädalaks lõuna poole sõita. Kell oli juba üle südaöö ja mul oli veel koju jõudmisest napilt 10 minutit puudu, kui nendega ühel ristmikul kokku põrkasin. Kuna neil oli Portos viimane õhtu ja ei tea, millal jälle trehvab, siis andsin survele alla ja läksin rõõmsalt 77-sse tagasi. Kohtasime lahkudes baari ees Roheneemesaartelt pärit muusikuid, kes küll inglise keelt hästi ei rääkinud, aga seeeest olid oma muusika osas väga entusiastlikud ja andsid ühe improviseeritud kontserdi teise järel. Aga üle pika aja ootas ees niivõrd raske hommikune ärkamine!

Järgmisel õhtul käisime korterikaaslasega lauamängude poes, mis meil kooliteel silma on jäänud. Jõudsime napilt enne sulgemisaega, aga müüjal oli meiega päris tore, nii et saime rahulikult valida, tema arvamusi ja soovitusi kuulata ja kohutava valikuprotsessi läbida. Tahtsime midagi, mida terve majaga mängida saaksime, mis seadis üsna palju piiranguid, aga nüüd on meil kodus kergelt strateegiat nõudev rongimäng :)

Neljapäeva õhtul käisin Maxiga tema teaduskonna peol. See on pmst minu teaduskonna kõrval ehk sama tee teist korda sel päeval ette võtta, aga pidu ise oli päris tore. Ja hea võimalus siinsetest huvigruppidest rääkida. Paar pilti sellest, kuidas üliõpilasühendustesse kuuluvad inimesed siin ringi käivad:

Üks põhilisi gruppe igas teaduskonnas, mis kõige paremini silma hakkab, on fado (teatud muusika) grupp. Istuvad loengute vahel ka igal pool oma pillidega ja mõnikord esinevad ja üritavad oma plaate müüa. Niisiis, nemad esinesid seal. Rahvast oli palju ja kõik veetsid suurema osa ajast õlle või toidu järtsis (kõik toimib siin uskumaaatult aeglaaaseeeelt). Kõigepealt tuleb veel eraldi järjekorras seista, et soovitava kraami pilet osta, aga see oli isegi üsna inimlik seekord. Otsisime joogijärjekorrast tuttavad näod välja, et vähegi lähemale saada ja kui lõpuks löögile saime, otsustasime, et teist korda seal passida ei viitsi, ostsime kõik oma õlled korraga välja ja jõime korraga ära - vaatame, mis saab. Sai plaan reedel peale tööd/kooli Lissaboni minna ja Maxi sakslastest sõpradega ühineda. Zhanerke ja Anne ühinesid samuti meie plaanidega ja reedel istusime kella viiese Lissaboni bussi peale, sellest juba järgmine kord :)