esmaspäev, 4. detsember 2017

Britta käis külas!

Neljapäeval ärkasin võõraste häälte peale, veel kaks Maxi sõpra jõudsid Portosse. Nautisime rõdul päikest, viinamarju ja õlut ja ootasin pikisilmi Britta saabumist. Tundus nii põnev, et saan kõiki oma avastusi kellegagi jagada :)

Kõik sujus kuidagi eriti hästi. 5. oktoober juhtus olema riigipüha ja terve nädalavahetuse ilmad olid erakordselt soojad ja ilusad. Läksin Brittale metroojaama vastu ja seiklused võisid alata! Esimesel päeval jalutasime niisama ringi, käisime kristallpalees ja istusime Jardim do Morros.

Teisel päeval pidi Britta pisut üksi seiklema kuni ma tööl olin, aga ta sai endaga suurepäraselt hakkama :D Tulin töölt varakult ära, et koos sööma minna, mis enam nii hästi ei õnnestunud. Taimetoidukohtade valik on piiratud ja millegipärast puudub suurel osal söögikohtadel võime oma lahtiolekuaegu reaalselt kuskile korrektselt kirja panna. Õnneks peale pikka edasi-tagasi jalutamist saime päriselt head sööki.

Õhtul läksime peole. Ainsad meie aktiivsusastmele vastavad inimesed majas olid sakslased, kellega suure osa ajast koos veetsime. Võib-olla sellepärast, et eelmistel päevadel oli kõigil nii suur pidu olnud, oli linn praktiliselt tühi :o See aga ei takistanud absoluutselt meie pidu, mis jõudis Galeria klubi keldritest varalõunase pikutamiseni kaunis pargis, vahele veel Porto katusechill ja hommikused pagariäride külastused.

Slaavi poe külastuse saak

15 minutit hiljem ja täiesti valge

Pargist koju

Laupäeva (pärast)lõunal tegime koju jõudes kiire uinaku ning jalutasime mööda jõeäärt ookeanini. Nautisime päikseloojangut, sõime head toitu ja jõime veini. Restoran oli täis kohalikku rahvast, mis tundus hea endena ja Britta mereanni pastas oli vist mereande rohkem kui pastat, nii et võis igati rahule jääda. Tagasi jõudes läksime jälle sakslastega välja, istusime 77-s.

Pühapäeval seadsime sammud taaskord mere äärde, Matosinhosesse. Britta pikutas rannal ja nautis suve kuni ma surfamas käisin ja peale seda pikutasime oma sangriadega rannabaaris. Tõeline lõunamaa suvepuhkus!

Ja esmaspäeval hakkaski meie koosolemise aeg otsale jõudma. Eelmisel õhtul käisime veel Bladerunnerit vaatamas ja esmaspäeval tulin taaskord varem töölt ära, et koos lõunat süüa. Enne hüppasime kuulsast Lello raamatupoest läbi (Potter!), soetasime endale pisut kirjandust ja peale mõnusat einet väikses söögikohakeses ja viimast ühist veini jõekaldal oligi aeg asjad kokku korjata ja Britta lennujaama poole teele saata! Kõik need päevad täis päikest, naeru ja magamatust olid tõeline kingitus :)