neljapäev, 26. juuni 2014

Panigyri!

Pythagorios oli eile panigyri, üks parimaid, kus ma siiamaani käinud olen! Terve maja läks kohale ja saime palju tantsida! Ilmad on siin nii mõnusad ja õhtud nii soojad, mitte millegi pärast ei pea muretsema. No seda peab ikka meeles pidama, et järgmisel hommikul tuleb tööl olla, päris mitmed võtsid juba ennatlikult tänase päeva vabaks. Ma panustasin lihtsalt inimlikul kellaajal tagasi tulemisele ja peaaegu õnnestus ka. Tatjana magab ikka veel, lõuna kohe käes, aga ta tuli ka kuskil hommikul alles. Toas oli nii palav, et ma magasin rõdul jälle, aga Tatjana oli mu tühja voodit nähes päris paanikasse sattunud. Ajas kell 5 hommikul terve maja üles ja kuulutas kõigile, et minuga on vist midagi juhtunud ja ma olen kadunud, ma ise ei kuulnud muidugi midagi! Õnneks kõigil ei jooksnud mõistus niimoodi kokku ja mu "peidukoht" avastati üsna ruttu :)





Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...