kolmapäev, 25. juuni 2014

Arghh, 't' täht ei taha üldse hästi töötada hetkel!

Eile sain kinnituse, et mul on olemas luba ainult poolest mid-termist osa võtta ja peale kahte päeva sealt koju lennata, seega on Ateena nüüd plaanis! Mul on veel üks korralik kuu aega aega, et Kreekat nautida, aga juba hakkab enam-vähem lõplik ajakava välja kujunema. Nädalavahetused on juba kõik kinni (ja neid on ainul 4 veel!), puhkusepäevad tuleb veel ülemusega kinnitada, aga pmst paberil on kõik juba kirjas ja 20. juulil asun Ateena poole teele. Võib-olla kolin isegi kahe nädala pärast juba baasist välja, aga see selgub hiljem.

Eile oli natuke stressirohke hommik, sest pidin Vathysse hülgevahti minema, aga midagi oli kindlasti vaja kontoris enne ära teha ja internet oli sama halb nagu alati ja ülemusel jube kiire jne, aga lõpuks olin rannas õhtuses vahetuses ja üks mees tõi meile külmad õlled (kas ma olen enne maininud, et inimesed on siin hästi lahked ja politseinikud tõid meile vett ükskord ja restodest tuuakse tavaliselt vett ja üks tädike tõi virsikuid ükskord ja osad on üldse puuviljavaagnaid saanud...) ja külm jook oli seal hullus palavuses väga hea. Aga ega see vist päris lubatud ei ole niimoodi tööajal... Igal juhul, mida kunagi kunagi tavaliselt ei juhtu, meie väga kuri organisatsiooni direktor tuli vaatama, kuidas meil läheb. Me teesklesime, et neid õllepudeleid ei ole olemas ja tema ka vist, ma teesklesin, et teen parasjagu märkmeid hülge käiumisest. Ta tegi meist paar pilti, kus pudelid täpselt varju jäid ja läks ära. Živjeli/terviseks selle peale.

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...