reede, 20. juuni 2014

Mid term

No nüüd juhtus selline asi, et Kreeka National Agency otsustas ellu ärgata ja meile viimaks vahekohtumise korraldada. 21-25 juuli. Ja minul rõõmsalt piletid 23. juuliks ära ostetud. Kuupäevi muuta ei saa. Ma ei usu, et see training mingi hull põnev on ja niikuinii Ateena rõvedalt palav ja vastik suvel, aga nii hea oleks veel korra näha neid inimesi, keda ma novembris saabumisjärgsel koolitusel nägin ning veits teisi sõpru Ateenas ja lisaks, kui osad lähevad siit koolitusele, teised on siin... Jube vastik selle head aega ütlemisega jne.. Halb ajastus, ma ütlen!

Nailah hakkas täna täie hooga pakkima.Võttis päeva vabaks ja lagastas terve toa täis ja viskas asju minema ja sortis riideid ja mida kõike veel. Päris hirmus kui aus olla, liiga reaalne. Ja Adam läks ära. Ostis üleeile Ateena-Londoni pileti ja eile läks praamile. Lõunapausi ajal käisime veel koos ujumas, viimast korda, vähemalt mõneks ajaks. Ryan istus kail ja mängis kitarri ja me mägisime, et me oleme vaalad ja pritsisime vastikult soolast vett taeva poole ja olime muidu lollakad ja siis ta võttis oma kolm kotti, kitarri ja surfilaua ja istus taksosse ja sõitiski ära praami poole. Ma läksin tagasi kontorisse... Õhtu enne oli pidu ka, algul minu toas, siis Tomi toas ja siis ühed õlled lähedal hotellis ja siis kogunesime kõik (oma 20 inimest) kontorisse ja vaatasime miljon totakat youtube'i ja muud videot ja läksime ilmselgelt liiga hilja magama. Eile õhtul oli istumine Pythagorios, sest Rachel, mu ammu siit minema saadetud toakaaslane (kellega meil btw on keelatud suhelda..!) otsustas ka lõpuks saarelt lahkuda. Ta tagasitee Prantsusmaale tuleb üks äärmiselt põnev seiklus praamidega läbi Kreeka ja Itaalia vete ja paar nädalat mööda Lõuna-Itaaliat. Veetsime waterfrondil baaris palju aega ja nii palju inimesi tuli kohale ja kõik olid nii rõõmsad! Jäime sinna ikka väga kauaks ja lõpuks kui oli nagu liiga kaua istutud, siis tulid juba tantsima minemise jutud ja... No pikk jutt lühidalt, palju ouzot ja väga vähe und :D Ja kontoris on kõik pirnid jälle katki ja otsas omadega, nagu üks pime koobas. Varjabki väsinud nägusid.