pühapäev, 4. mai 2014

Kiire ülevaade

Nädal aega tagasi, eelmisel pühapäeval, jõudsin oma 2,5 nädalaselt puhkuselt (kahjuks) Samosele tagasi. Saar on sama tore nagu enne (ja üleni roheliseks muutunud veranda kaunim kui kunagi varem), aga meeleolu kontoris... ikka sama vana jama. Tom lubas mulle kaardi teha sellest, kus ma puhkuse ajal ära jõudsin käia ja eks ma siis kirjutan ka, mida toredat teha jõudsin :)

Muidu on meeleolu olnud natuke nukrapoolne. Ma arvan, et asi on selles, et volber toimus sel aastal minuta ja mina elasin sel aastal ilma volbrita. Kahjuks mu toredad Tartu sõbrad ei säästnud mind ja andsid teada, et väga tore oli olnud! Mu ülitore toakaaslane Emily andis teada, et on sel nädalal näinud mu meeleolus väikest negatiivset muutust ja võttis endale kohustuseks mind rõõmsamaks muuta. Sundis mind kontoris hea tuju muusikat kuulama ja ilusate kreeka randade pilte vaatama :D Reisil olles tundsin muret, et Nailah ja Emily jõuavad siin nii kaua ilma minuta bondida, aga mure oli asjata, tagasi tulles tundus hea, et nad üldse üksteisele kallale polnud läinud ja minu naasmine oli igati oodatud sündmus! Üldse oli väga tore kõiki jälle näha :)

Eile käisin hommikul Vathys hüljest otsimas (sest pool mu nädalast kujunes hülgevalvamiseks külmal tuulisel rannal), aga teda õnneks ei olnud, nii et terve pärastlõuna veetsime baasist umbes tunniajase jalutuskäigu kaugusel liivarannal peesitades ning ujudes, lõpuks käisime veel ranna kõrval tavernas söömas ja saime tavernatädi autoga tagasi ka. Terve puhkuse aja oli ilm nii ilus ja alates sellest päevast, kui tagasi jõudsin on jälle vihm ja tuul põhilised. Kuigi nägin kõige ilusamat vikerkaart, mida ma kunagi oma elus näinud olen!

Kokkuvõttes, olen taaskord segaduses, õnnelik ja õnnetu. EVSi tervisekindlustus katab ka psühholoogilise abi, võib-olla peaksime siin grupiteraapiale hakkama mõtlema :D

Vot nii õnnelik olin ma reisides (Rhodos)

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...