esmaspäev, 26. mai 2014

Tänasest piletid koju olemas!! Ma olen väga väga õnnelik! Tundub, et tehniliselt võib see nüüd projekti enneaegse katkestamise alla minna, eks näis, aga 23. juuli hilisõhtul jõuan Tlna!

Ühele õigele eestlasele kohaselt on aeg jälle ilma üle kurta. Kõik see, mis ma külmast vastikust talvest rääkisin, unustage nüüd ära. Rõvedalt palav on!

Mitu päeva juba on väljas sellised temperatuurid, et isegi kuskile liikumisele mõtlemine paneb higi jooksma. Kaks päeva üritasin selles palavuses magada, sääsed ka kaasa ei aidanud. Eile ma ei suutnud seda läppand palavust enam kannatada ja kolisin ööseks rõdule, ilmselt parim mõte, mis mul viimasel ajal pähe on tulnud. Täna olen rohkem välja puhanud, näeb, kas ka seekord kõva põrand piisav on. Ehk saan see nädal kuskilt suure võrgu ka, et sääskede vastu väike kindlus rõdule ehitada. Nädalavahetusel pole probleemi, saab kuskil rannas magada, peab lihtsalt kindlaks tegema, et liiga palju skorpioneid ei ole. Aga vastkult palav on ikka.

Muidu, eelneva kümne päeva jooksul lahkus 5 inimest ja paar tükki neist oled mulle väga kalliks saanud, nii et see ei olnud kerge. Sellest ka suur soov ruttu oma kojumineku piletid ära osta. Üks lähedalasuv hotell on ka nüüd lahti tehtud ja võin igal ajal nende basseini äärde istuma minna ja head netti kasutada. Eelmisel neljapäeval kasutasin seda võimalust, jutustasin natuke heade sõpradega ja tundsin, et igatsen neid väga. Nüüd alla 2 kuu veel koju tulekuni. Kui ma ükskord selle palavusega pisutki ära harjun, siis ma arvan, et need saavad olema kaks väga toredat kuud, aga vaikselt hakkan lahkumisele rohkem mõtlema!






Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...