laupäev, 1. märts 2014

Pool ajast möödas

Täna algas minu kümnekuulise teenistuse teine pool. Ehk siis viis kuud sai täis, viis on veel ees. Carine'il on täna täpselt seesama tähtis päev ja ta tegi väga armsa kingituse ka mulle :) Enamuse päevast veetsime aga homseks karnevaliks ettevalmistusi tehes.


Panin kirja läbisegi mõtted, tunded, eluolu ja juhuslikud faktid minu esimesest viiest kuust:
1. Šaakal jalutas üksöö keset teed mulle vastu.
2. Esimest korda elus ööbisin haiglas (polnud šaakaliga seotud)
3. Teate seda ebameeldivat kommet igas väikses poes müüjatel ligi tulla ja kohe küsida, mida sa otsid, kas saab aidata jne? Olen vist siinse eluga ära harjunud, sest kui keegi 20 sekundi jooksul juurde ei astu, olen häiritud ning liigun järgmisesse poodi.
4. Kreeka keeles pole alates saabumise hetkest erilist arengut märganud.
5. Olen siiamaani käinud kuuel saarel (Samos, Leros, Patmos, Lipsi, Arki, Marathi) ja kahes olulisemas linnas (Ateena, Thessaloniki). Vähe! (aga rohkem kui enamus vabatahtlike siin)
6. Alates jaanuari algusest olen tegutsenud team supervisorina. Raske seletada, mida see täpselt endast kujutab, aga lihtsustatult siis olen tähtsam kui varem.
7. Vaatame oma väikses keldri-elutoas vähemalt korra nädalas koos mõnda head filmi.
8. Hispaanlaste enamus on asendunud prantslastega.
9. Mõnikord ma igatsen Tartu elu.
10. Vahetevahel tundub, et minust ei saa kunagi normaalset tööinimest, vahin liiga palju lakke ja aknast välja palmidesse.
11. Olen väga häid uusi sõpru saanud.
12. Suulised eestikeelsed laused muutuvad üha lihtsamateks ja lühemateks.
13. Kirjutades üritan algklassikirjandi taset vältida, tulemuseks kohmakalt liidetud laused, aina pikemad ja vähem arusaadavad.
14. Erialaselt tunnen tugevat arengut.
15. Ainuke inimene kellega interenti teel peaaegu et iga päev suhtlen, on õde. Olen küll püüdnud, aga rohkem ei oska. Lihtsalt ei sobi minu jaoks.
16. Internetiühendus on endiselt sama halb kui saabudes. Võib-olla ma ei olegi nii halb töötaja, aknast välja vahin põhiliselt niikaua kuni mu meilid vaikselt-vaikselt-vaikkselt mitme minuti jooksul avaneda üritavad ja gmail kakskümmend korda streikida jõuab.
17. Aga võib-olla veedaksin kogu tööaja facebookis, kui see vahedluseks ennast ära laeks?
18. Jõudsin kaks korda hambaarsti juures käia, õnneks tore kindlustus kattis kulud.
19. Kuigi ma endast peaaegu kunagi märku ei anna, mõtlen oma sõprade peale rohkem, kui nad ilmselt ette võivad kujutada.
20. Ma ei tea, kuidas see juhtus, aga mu toakaaslane on veendunud, et kui ta mulle kunagi Eestisse külla peaks tulema, siis ta on sunnitud sauna minema ja paljalt ringi jooksma (ja ta ütles, et ta ei tule).
21. Tahaks sauna minna.
22. Näen iga päev üle mere Türgit, väike plaan on seal üks nädalavahetus ära käia.
23. Mu kohvijoomise skilli tase on oluliselt langenud, sama lugu igasuguse alkoholiga.
24. Tundub, et ka iga dressides oss oskab vajadusel ühe hea traditsioonilise kreeka tantsuga hakkama saada, see on osa kõikidest traditsioonilistest üritustest.
25. Klubides siin ei tantsita. See on lihtsalt koht, kus saab õlle eest kolmekordset hinda maksta ja siis liiga valju muusika sees oma kalli joogiga seista. Miks seda siinmail niimoodi tehakse, ei tea.
26. Kõikjal ilutsevad no smoking sildid sisulist tähendust ei oma, suitsetatakse igal pool ja konstantselt.
27. Ringteedel on eelisõigus ringteele sõitval autol, teed annab kas ringil sõitev auto või see, kelle auto on väiksem.
28. Õlut või veini tellides saab alati kaasa ka väikse kausi pähklite või krõpsudega.
29. Vahetevahel vaatan enda ümber ja saan aru, et ma olen Kreekas ja et see ongi minu elu, ning see tundub endiselt uskumatu!

Minu esimene vaade hommikuti (otse Türgile)

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

This made my day!
Ma ei ole seda veel sulle öelnud, aga mulle väga meeldib postitusi lugeda. Ja see siin on kuidagi eriti sinulik!
Mul on väga hea meel, et sul Kreekas hästi läheb.
Igatsen sind, Kelli! Ole tubli :)

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...