neljapäev, 20. märts 2014


Eile õhtul sai esimene pilt lõpuks seina, võttis ainult kuskil pool aastat... Mõtlesin päris kaua, kuhu ja kuidas pildid panna, aga lõpuks jäin väga rahule :) Sel nädalal on üldse hea olla olnud, sest kogu aeg saab õue. Teisipäeva pärastõunal pesin Kimi ja oma uue toakaaslase Emily'ga sukeldumiskonteineri taga voolikust laborinõusid. Endale tundus ka natuke totakas (tavaliselt kasutame seda voolikut kalipsode ja muu varustuse loputamiseks), aga kuidagi paremini ka ei saanud ja väljas oli hea olla. Kolmapäeval hommikul käisime Noeliaga ratastega salt marsh'is (ma ei tea, kuidas see eesti keeles on, lõputööd kirjutades sattusin ka korduvalt selle sõnapaari peale, ega teadnud, kuidas seda tõlkida (ja õnneks polnud vaja ka)). Ta ei olnud seal kunagi käinud ja meil on järgmise nädala jaoks vaja valmis mõelda mõned tegevused seal. Taevas ei olnud ühtegi pilve, tuult ka ei olnud, ma imestasin, kuidas ma üldse ära ei põlenud selle retkega.





Täna käisime baasi lähedal kahte randa koristamas ja saime tohutu koguse prügi!! Ja nüüd ma olen liigse päikse tõttu üleni punane ka (ja loodetavasti varsti mõnusalt päevitunud jälle)! Hommikul enne seda sai ülemus paarilt kalamehelt korallilaadse vetika moodustisi ja tegime siis igasuguseid pilte nendest, neil oli nii palju huvitavaid loomi küljes!



Emily kolis eile lõplikult meie tuppa. Ta pidi juba üleeile tulema ja kolis enamus oma asju õhtu jooksul ümber, aga lõpuks (peale seda, kui Nailah oli sada korda öelnud, et ta võiks ikka oma vanas toas veel ühe öö olla ja mitte tulla) läks ta järsku minema, ütles head ööd ja Nailah oli natuke mure,s kas ta oli liiga kuri olnud ja ma olin mures, et Nailah oli kohutav toakaaslane olnud. Eile hommikul Emily tunnistas, et sel ajal, kui ta asju voodisse sättis (ta sai ülemise narivoodi nüüd endale, nii et me ei näinud, mis seal toimus) istus ta kogemata ühe kiivi peale ja see oli täiesti lögaks läinud ja terve madratsi lägaseks teinud. Ta ei julgenud meile öelda ja sellepärast lahkus nii ootamatult. See ajab mind siiamaani naerma ja mul on nii mõnus tuba hetkel nende kahe inimesega :)
Ja selline sai mu sein lõpuks kui kõik pildid/postkaardid üles pandud:

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...