pühapäev, 18. jaanuar 2009

Nädal tagasi rütmis

Noh, kuna nüüd olen umbes peaegu täpselt nädal taas Itaalias veetnud, siis võiks vist veidi kirjutada ka. Roomas viimast lendu oodates kohtasin Ingridit ja varsti ilmus kuskilt Yacoub, kes oli endale hiiglasliku koguse suitsu ostnud ("Olen Middle-Eastist, seal kõik suitsetavad, lalalalallaa....") Igastahes, ei jaksanud seda väga kuulata ja õnneks ta ei tulnud meie lennukiga, aga boarding järjekorras saime Franciga kokku. Triestes ootasime kolmekesi meeletult kaua bussi ja õhtusöögiajaks tagasi ei jõudnud, aga seltskond oli hea ja saingi sööklatoidust veel mõne aja puhata - sõin koos Ingridi ja Urškaga nende toas.

Esmaspäeval oli esimene assembly, ja siis tutorial meeting, kus me passisime nii pool tundi niisama väljas ja ootasime õpetajat. Päris tore oli, nüüd olen oma tutorial groupiga lõplikult väga rahul :) Kell 6 tahtsin vene keelde minna ja juba teist korda järjest mina võtan ennast kokku... ja seda ei toimugi. Sain seeeest puhkeaega juurde ja kell 8-10 oli jälle esmaabi. Niigi terve päev oli koolis erakordselt igav ja siis see ka veel. Ja kurb oli, kuidagi nii nii nii raske oli kodust ära tulla seekord. Õhtul läksin siis Yasi ja Dorka juurde ja vaatasin American Pied. Hakkas parem :D

Teisipäeval oli üliilus päev, väga soe ja päike säras kenasti. Jalutasime mööda Rilke pathi kuni ma pidin First aid-i jälle jooksma. Peale seda pidin keraamikasse minema, aga olin liiga väsinud ja passisin niisama Scholzis ja rääkisin Dijanaga juttu. Ja natuke Joannaga, ta on sellel poolaastal palju rõõmsam olnud, sest võeti ühte ülikooli vastu ja kannatab rääkida temaga. Hea meel selle üle :) Teisipäeval, jälle kui curfew algas, läksin Plesi ja vaatasin Dorka, Earthi ja Yasamaniga American Pie kahte. Taaskord palju toredam hakkas ja see veider koduigatsus kadus lõplikult ära. Kes oleks uskunud :D

Kolmapäeval magasin veidi lõunal, aga kuidagi suutsin ennast kuueks ways of seeingu ajaks üles ajada. Henry rääkis 16-17 sajandi portreedest ja oli küll hea meel, et suutsin silmad ikka lahti teha ja Scholzist välja tulla. Peale õhtusööki käisin esimest korda karate trennis, kus ma olen sunnitud nüüd käima, kui süstaga sõita ei saa. Ülimõnus oli, õppisime igast tehnikat ja "võitlesin" Odediga. Peale seda käisin Luccheses Mira sünnipäeval ja siis jälle Plesis. Kõik vana rütmi järgi :)

Neljapäeval käisin siis keraamikas, sest teisipäev ei viitsinud. Hakkasin endale kirjade jaoks karpi tegema, aga lõpuks tuli vist liiga õrn ja ma kardan, et kui ma seda ükskord liigutada proovin, siis kukub see küll kokku. Aga Alina käis ja ütles, et oh kui äge, mis oli väga üllatav. Ma mõtlesin, et ta ei räägi minuga enam kunagi.

Reedel ronisime Ivaga mäe/künka/muu taolise otsa. See minu majast veits edasi minna, teisel pool autobahni ja peale raudteed. Siiamaani pole ära otsustanud, kuidas seda asja päris kutsuda. Hästi ilus oli ja lõpus oli nii soe, et saime joped seljast ära võtta :) Daigaga kohtusime ka paar korda tee peal. Õhtul vaatasime head Tšehhi filmi aastast 1982, aga läksin peale seda 10 magama. Pea ka valutas hullu moodi, arvatavasti sellest, et mäe peal tuul puhus kogu aeg.

Laupäeval käisin peale lõunat (ja 14 tunnist und ;)) Emisferos igast asju ostmas ja tagasitulles läksin Zoe, Reza, Cami ja Beniga Triestesse filmifestivalile. Bussis oli igast karvaseid ja sulelisi veel, aga kohale jõudes liikusime neist märgatalt kiiremini ja jõudsime kino juurde 10 minutit varem. Tahtsime väga jäätist ja leidsimegi teiselt tänavalt kohe gelateria. Kõik said head jäätised, ainult minu oma oli täielik pask! Liikusime vaikselt tagasi kino juurde, aga teised istusid kino ees pinkidel ja teatasid, et see oli välja müüdud. Reza käis peale, nii et läksime tagasi ja ostsime mulle korraliku uue jäätise ja jalutasime siis läbi öise Trieste tagasi bussijaama. Jõudsime kümne ajal tagasi Duinosse ja jõime minu toas veidi kuuma veini, Ben mängis kitarri, rääkisime (ja sain inspiratsiooni Brittalt ka mõnda lugu nõuda, kui ta tuleb. Võin vastutasuks paremaid karateka võtteid näidata :D) Umbes tunnike olime Scholzis, siis läksime Palasse Mementot vaatama. Ben jäi magama ja norskas hullusti, aga õnneks mitte nii palju, kui Sloveenias :D No siis oli ikka päris võimatu kõrval olla. Filmi lõpus tulid Kristof, Stapor ja Antonia black & white partylt, Amica ka. Film lõppes ära ja rääkisime veel tükk aega juttu. John tuli ka, sest see oli tema tuba ja ta tahtis vist magama minna, nii et lõpuks läksime ära. Ma polnudki enne nii keset ööd/poolhommikul dire korterist mööda hiilinud.

Täna käisin elus kolmandat korda kooliraamatukogus. Õppisin seal veidi. Ma olen üldse juba väga väga palju õppinud, pole kunagi vist nii palju seda enne teinud (teisipäeval itaalia keel, kolmapäeval mata ja täna mata, inka JA itaalia keel!) See on hullult väsitav!! Ma täna eriti kaua vastu ei pidanud, see vajab vist veidi harjutamist.

Aga nüüd on kell pool kümme pühapäeva õhtul, viimased kaks tundi olen seda kirjutanud ja poolteist tundi Külliga rääkinud. Vahepeal kuulsin Henrit ja Vollit ka :) Nüüd uudiseid lugema, muidu on Hanna see, kes mulle kõik uudised kätte peab tooma. Andestust, et nii pikk ja igav :D

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...