reede, 23. jaanuar 2009

Jänkusõit

Reede on ja varsti pean vist (?) süüa hakkama tegema. Aga ma olen liiga laisk olnud, et välja uurida, kas kindlasti või mitte. Aga muidu oli ülilohva päev. Esimest tundi pole, sest tõmbasin selle endal tunniplaanist maha, teine oli mata, üsna meeldiv, kolmas oli jälle vaba, sest World culture'i õpetaja on second-yearidega Roomas fieldtripil, neljas oli inka, kus kuulasime terve tund kuuldemängu ja kui ma viiendasse, ToK-sse läksin, siis me ei saanud millegipärast klaasi minna ja lõpuks Toni tuli ja ütles, et tund jääb ära. Sanel istus seal ja kedagi ei lastud sisse. Viie minuti pärast sain teada, mis oli juhtunud. Nimelt, Sanel keeras ära. Ses mõttes, et ma ei hakkagi ütlema, et ta enne täitsa normaalne oleks olnud või et keegi siin koolis seda üldse on, aga täna tundub asi nagu natuke tõsisem. Vaheajal luges ta raamatut, sellest, mis "elu tegelikult on", umbes, et minevikku ja tulevikku pole olemas jne ning ta sattus sellest väga vaimustusse. Ja eelmise poolaaasta lõpus hakkas ta filosoofia tundides käima. Nüüd, selle aasta esimestes tundides ta muudkui rääkis sellest raamtust ja elust ja ei kuulanud üldse midagi. Täna filosoofia õpetaja ütles talle tunnis, kui ta jälle alustas, et ta ei saa teda õpetada ja ta peab tunnist lahkuma. S ütles, et tema ei lähe kuhugi ja minevikku ja tulevikku ei ole ja tema teeb ise enda oleviku ja istub seal klassis. Seepeale läks õpetaja ära. Kui Sanel seal paar tundi istunud oli, siis kutsuti psühholoog ja ma ei tea, mis nüüdseks saanud on, sest ma läksin Ivaga Sistianasse poodi ja just jõudsin tagasi. Ahjaa, täna pandi üles nimekirjad projektinädala jaoks. Keegi valida ei saanud ja tõmmati loosi. Iva puhul vist küll mitte, sest tema nimi oli nimekirjas, mis läheb Tšehhi (ta Tšehhist). Ma kahjuks Sitsiiliasse ei saanud, nagu ma tahtsin (kuigi hakkasin vähem tahtma, kui eile teada, sain, et reisilõbu sinna tuleb ise kinni maksta). Lähen hoopis Piemontesse. Noh, vähemalt seal on tore õpetaja meiega kaasas, kuigi eile kui sellest rääkisime, siis ma just ütlesin, et ükskõik kes, aga temaga mina kuskile ei lähe. Aga ju ma ei mõelnud asja korralikult läbi.
Kuna Henry (worlt culti õpetaja) ja ta naine on mõlemad Roomas, siis on Luccheses täna pidu. Ei usu, et ma sinna lähen, sain eile juba piisavalt seda mugavust nautida, et Sandyt ei ole. Reka vigastas jalga ja ei saa liikuda, nii et läksime talle õhtul külla. Tegime vesikat ja passisime niisama seal.
Ahjaa, eile riietusime Olgaga inka tunniks raamatutegelasteks, kelle kohta me esitluse pidime tegema. Kuna me mingit esitlust valmis polnud mõelnud, siis riietusime tegelasteks ja rääkisime üsna suvat juttu. Tema käis ringi ülisuvise lillelise kleidiga ja ma olin baarman. Istusin tunnis pudeli õllega, suits suus ja habe ees. Pärast jõime sööklas õlle ära ja käisime veel pool õhtut kostumeeritult ringi :D Aga nüüd peaks minema ja vaatama, mis sellest toidust saab...

3 kommentaari:

shewaits ütles ...

Kas me saame ka midagi sellist tunda? Filosoofiatundi terroriseerida? Lillelistes riietes olla? Rõõmsad olla? :)

Karin ütles ...

Räägi veel, kes on Sanel, tundub päris huvitav persoon. Ja palun mulle välja uurida raamatu pealkiri ja autor! Täitsa tore tundub seal, oled ise ka rahul? :)
Kas ma juba mainisin, et lähen aprillis kaheks nädalaks argentiinasse? :D:D

Kelli ütles ...

S on nüüd kahjuks koolist lahkunud, vb olen tast varem veidi kirjutanud... Aga ta on bosniast, väga väga gei, üldiselt oli tore inimene. Loodetavasti tuleb paari nädala jooksul tagasi ja on korras. Raamat peaks olema midagi sellist nagu "The power of now" kui julged lugeda (S saab praegu arstiabi psühiaatriahaiglas). Aga see on nii äge, et sa Argentiinasse lähed!! Puhkus? Meil on küll üks nõme tüdruk argentiinast siin koolis, aga muidu tundub tore koht :D:D

To shewaits: me saame kõike teha!

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...