reede, 30. jaanuar 2009

Aeg lendab kiilitiivul


Nädal on taaskord möödunud ja see saab juba kuidagi traditsiooniks seda asja siin kord nädalas teha. Aga asi on selles, et ma võiksin kirjutada küll, mis toimub jne, kogu aeg, aga ma alustan oma internetituuri alati tesite blogide lugemisega. Kui blogiralli läbi saab, siis on igasugune limiit täis. Korraks facebooki, eesti päevalehte ja siis minema! Igastahes, Sanel lahkus koolist (ajutiselt) ja saab arstiabi. Loodetavasti ta tuleb kuu aja jooksul tagasi, sest siin on projektinädal ja ta on minu rühmas (üldiselt on mul üsna nõme punt inimesi. Inimestel iseenesest pole viga midagi, aga see on kuidagi liiga...juhuslik. Mis seal ikka, tore saab ikka olema :) Eelmisel reedel läksin ikka Lucchesesse :D Kõigepealt passisin natuke Fores Iva ja Kristiga, aga kella 10 ajal läksin Palasse ja viisin Villele (kes oli haige) paar ajakirja, et aeg tal ka veidi kiiremini liiguks. Sain väljas Livi, Daiga ja Staporiga kokku ja läksime Lucchessesse, sest Livil oli sünna ja ta tahtis seda kenasti tähistada. Hiljem läksin Stapori ja Daigaga tagasi Palasse ja passisin seal umbes üheni ja siis Sholzi, kus leidsin ees Dijana, Ilija, šime ja mõned muud palkanlased. Läksime jälle Lucchessesse... Dijana jäi sinna nii kella neljani, aga ma eriti kaua ei olnud, sest terve päeva oli vihma sadanud, mul olid jalad läbi märjad, külm ja halb olla :( Laupäeval käisime jalutasime umbes 3 tundi, sinnasamma, kus ma aasta alguses kiriku juures käisin. Pühapäeval oli ekstra esmaabitund neile, kes Itaalia keelest aru ei saa. Mina olin ainus, kes kohale läks. Oh, kuidas ma oleks sellele vietnamlasele hiljem kallale tahtnud hüpata, kui ta sööklas mu kõrvale istus ja küsis, kuidas esmaabi oli. Aga poolaka mitteilmumise vastu pole mul midagi, sest ma ei usu, et me teda asjast informeerisime. Veetsin esmaabis itaalia keeles vesteldes 2 tundi ja sellest toibumine võttis mitu päeva.

Nädal läks ülikiiresti, füüsika testis sain sama palu punkte, kui mu füüsikastipendiaadist (midaiganes, aga ma keeldun seda ilusti inglise keels ütlemast) toakaaslane, kes õppis selleks mitu päeva. Ta oli natuke pahane selle pärast, aga enamuses enda peale, mitte minu (või kes seda teab..). Aga itaalia keel töö sain 3- (seitsmepalli süsteemis!). Kui seda Odedile ütlesin, ütles ta seda, mida alati ("Come to the dark side...") Tõepoolest, ab initio ootab mind :D Kui mulle mu klass ainult nii palju ei meeldiks.Praegu on filosoofia nädal, järgmine nädal English native-speakerite oma, siis tulevad M&B, seejärel prjojektinädal. Üks pidu ja pillerkaar kogu aeg :D Kodutööd pole ka see nädal teinud, asjata hooplesin, et olen tubliks hakanud. Mata õpetaja sai natuke kurjaks ja nüüd pean esmaspäeval mitu kodutööd paberil esitama. Ahjaa, päike paistab ning mitu päeva pole sadanud! Karates võitlesin Edytaga, kes mulle vastu prilli virutas. Mulle on juba ammu tundunud, et tal on midagi minu vastu :D (Tegelikult ka!) Keraamikas õnnestus mul sellest kirjakastist, mida ma meisterdan, tükk küljest ära murda. Ja ways of seeing on ülihea! Minu OSI aseaine siin :)

Eile passisin üheni Plesis ja kui tagasi tulin, siis Heleni toas tuled põlesid. Kartsin, et kui uksel koodi vajutan, siis ta kuuleb neid piikse ja tuleb välja. Ükskord juhtus, et hiilisin rahulikult sisse ja siis pea kohalt, teise korruse siserõdult nagu jumal oleks rääkinud (kõik kajas): "Kelli, you're out of curfew." Õnneks ta ei pannud tookord väga pahaks ja veel rohkem läks hästi eile, kui ma katsusin ust ja see ei olnudki lukus ja ma ei pidand piiksuvaid nuppe vajutama. Hahaa, jumala plaan kukkus läbi! Ja mingi päev, kolmapäeval ehk, jäin Fores Saskiale vahele. Ta on viimasl ajal iga päev väljas ja saak on seni päris kobe olnud (Ajla, Dijana, Cele...) Neljapäeval oli Saskia mingil põhjusel Plesis. Ma olin tast just paari minutiga pääsenud, kui Forest Plesi hiilisin ja istusin seal päris rahuliklt Olga ja Vivi toas, kui ta korraga lahtisest uksest mööda käis. Dorka, hea tüüp, pakkus talle kooki, nii et ta jäi sinna veel korraks seisma ka, aga õnneks, nagu ma peale ajutardumusest välja tulekut aru sain, ei teadnud ta arvatavasti, et ma Plesis ei ela :D

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...