reede, 2. veebruar 2018

Vahepeal läks nukraks



Kirjutasin alguses pealkirjaks "Iga õhtu on kellegi viimane õhtu" ja uuesti lugedes tundus nii kohutavalt morbiidne. Mõte ikka selles, et peaaegu kõigil on nüüd eksamid tehtud/ praktikad läbitud ja neid päevi, kus ei pea kellegagi hüvasti jätma, on viimasel ajal vähe olnud. Lasin sellel kõigel endale juba üsna negatiivselt mõjuda, aga kas oli asi kolmapäevases väljasõidus mere äärde tööd tegema või lihtsalt paratamatusega leppimine, täna hommikust tunnen, et kõik on jälle hästi :)

Esmaspäeval ikka ei jõudnudki ujuma, läksime hoopis veinipudeliga jõe äärde Kseniia viimase tööpäeva lõppu tähistama. Proovisime teisedki õhtud koos aega veeta: teisipäeval vaatasime filmi, mis jäi küll pooleli, sest mul oli vaja kolmapäeval kl 8 tööl olla ja seitsmest pidin juba kodust väljas olema, ning kolmapäeva õhtul elasin pakkimisele kaasa. No kui ühe ajal magama läksin, oli kohver endiselt tühi, nii et ma ei olnud suureks abiks :D Hommikul olid asjad igal juhul koos ja ütlesime head aega. Peale Anne lahkumist jäime korterisse ainult neljakesti, mina ja kolm vene keele kõnelejat, sama seltskond, mis esimesel nädalal septembris. Päeva pealt oli inglise keel meil korteris unustatud teema. Midagi ma tegin kuskil valesti ja nad on kõik veendunud, et ma saan neist suurepäraselt aru :D Aga isegi see, et Max paar viimast päeva meil jälle oli, ei muutnud midagi. Samas ega see keelekümblus mulle kahju ei tee.


Ja nüüd oleme siis esmaspäevani kolmekesti. Juba neljakesti oli maja kuidagi väga suur ja tühi, veider. Esmaspäeval nägin Adegas värskeid Erasmuse tudengeid ja ei pea ilmselt kaua kõikide hüvastijättude pärast nukrutsema, küll ma selle veebruari sisustatud saan. Kevad on siiski veel kaugel ja järgmisel nädalal lubab öösel miinuskraade. Ei oota, ükspäev jäin just koduteel rahe kätte ja vihmavari pidi otsad andma. Üks kiir niigi katki, kordamööda tuulega kakkusime teda õigetpidi ja tagurpidi. Ehk peab veel lõpuni vastu ja kui suuremat katastroofi ei tule, ei hakka enam uut ka ostma. Vist.

 Hispaania jälle taustal :)



Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...