esmaspäev, 3. veebruar 2014

Piim ja leib

Jalutasime laupäeval Pythagorio lähedal vanades ajaloolistes paikades ringi. Ilm oli natuke nukker ja mingi hetk ei viitsinud enam lonkida, nii et jätsin teised ilma minuta kloostrit otsima ning hüppasin alla linna, sest nägin mõni aeg tagasi ühes suvalises poes leiba. Ehtsat pruuni leiba! Läks pisut üle kahe euri maksma, aga hommikusöök muutus kohe hulka meeldivamaks. Otsustasin siis juba asja päris täiuslikuks teha ja ostsin paki värske(ma)t piima kah. Selle, mis "ainult" pool aastat kapis joodavalt võib seista. Ilus-ilus!!

Oiii, see põõsas! Nagu näha, nii kui paar meetrit merepinnast kõrgemale sain, leidsin jälle oma vana vaenlase üles, aga õnneks seekord sisse ei kukkunud.

Väike seiklus, 23-25 jaanuar
See viimane pilt eelmises postituses oli meie reisikesest Kreeka saarte vahel. Ülemustel oli pisut asjatamist ning selle juures abi vaja ja kutsusid mu kaasa ja sain veel valida ühe inimese, kes kaasa tuleks. Nii me siis Carine'iga seiklesimegi Archi uue paadi peal kõigepealt Patmosele, sealt Marathile (kus elab muideks ainult 2-3 inimest!). Marathil tegime kõvasti tööd ja pärast istusime poole ööni piraadi tavernas, jõime ouzot ja sõime kaheksajalatükke (piraat ülemuste vana sõps ja mõned nende tuttavad tulid ka paadiga kuskilt teiselt saarelt) , hommikul saime tavernas veel endale ja ülemustele ise kohvi teha enne kui omanik välja ilmus. Edasine tee: Arki, Leros ja Lipsi. Lerosel sai päris kõvasti jälle tööd tehtud, aga Lipsil saime toreda õhtusöögi sealselt rahvalt ja nii tore oli korra jälle oma vanas arsmas baasis aega veeta :) Ööbisime jälle paadis, aga hommikul saime veel baasis aega veeta, ülemustega töötada ja poistele tööga abiks olla ning siis oligi aeg tagasi Samosele suunduda. Torm tuli juba peale ja lõpus oli ikka päris rõve sõit juba, aga tore tore tore oli!