reede, 31. jaanuar 2014

Ajaga jännis

No mõnikord on kohe selline hetk, et üldse ei jaksa tööd teha ja selleks puhuks on mul kogu aeg avatud hunnik juhuslikke vanu blogisid sellest, kuidas teised kunagi oma EVSi on teinud. Tööd on mul tegelikult palju ja üldiselt selle aja, mis tööajast niisama passin, teen hilisematel või varasematel tundidel jälle tasa. Ootan juba seda aega, mil päike iga päev paistab ja pool päeva snorgeldades võib veeta. Nagu eile, mu esimene snorgeldamine sel aastal, ainult, et lõpetades oli ainuke soov sooja tuppa joosta (?? siin ei tunta sellist asja nagu kütmine). Tegelikult mulle meeldib siinne talv väga, sest kõik on nii roheline! Kunagi postitasin vaate rõdult, kus oli küll hea vaade paarile palmilehele ja merele, aga maa oli kõik must ja mullane. Nüüd kolisin ise ka mere (ja päikese!!) poole ning võrdluseks üks kaunis talvine pilt minu rõdult:


Aga tagasi selle blogide lugemise juurde siis. Või õigemini ma hüppaks enne veel kaugemasse aega, päev enne seda kui ma novembris Lipsile läksin. Või isegi kõige algusesse, kui ma ei saanud aru kuidas üks külmkapp nii kohutavalt haiseda võib. Nimelt meil on üks ühiskülmkapp niisama nänni jaoks basement'is ja ma võisin kaks korrust kõrgemal ka öelda, kui keegi selle ukse lahti tegi. Mingi hetk otsustasin selle korda teha ja andsin kõigile teada, et rohkem kraami sinna lisada ei tasuks, sest nädala pärast tõmban selle juhtmest välja, kõik asjad viskan minema ja seest pesen puhtaks. Ja päev enne Lipsile minemist saigi siis see nädal täis, nii et otsisin välja paar mahukamat prügikotti, suure kausi jaoks keetsin kuuma vett, kallasin äädikat hulka ja olin väljakutseks valmis! Aga ilmselgelt oli kontoris kõigil nii igav, et hunnik inimesi tuli mulle appi, muusika pandi mängima ja hakati ka ülejäänud ruumi koristama, siis juba ülejäänud maja! Mitu tundi oli terve kontor tühi ja puhtaks said peale külmkapi veel basement, katusealune, köök ja hiiglaslik köögi külmkapp jne jne.
Külmikust leidsime ikka kuhjaga rõvedaid asju!

Peale seda on nüüd iga kuu üks suurpuhastuse päev olnud, ja kuna esimene suur töö sai juba tehtud, siis oleme natuke tegutsemisala laiendanud ja eelmisel nädalal tegime ülejäänud keldrikorruse ruumid ka korda. Plaan oli umbes tunniga sahver korda teha. Olgu, nüüd ma jõuan siis sinnamaale, miks ma sellest blogide lugemisest kirjutasin. Loen ühte blogi, vabatahtlikul kodu muidu kena ja tore, aga hiired kiusavad. Paari nädala jooksul saan selle blogiga ühele poole, võtan järgmise - jälle hiirelood! Mõtlen juba, et huvitav, millal meil hiired kuskilt välja hüppavad, alles õhtusöögilauas tuleb meelde, et me just ükspäev söötsime ju 13 tükki kassidele. Ja see meenub ka ainult selle pärast, et arutame, kelle kord hiirt lõksust välja on võtta. Neid hiiri on ikka niiiiii palju ja kes teab kaua nad meie elamises juba ringi mütanud on, sest meie avastasimegi nad alles siis, kui esimest kasti sahvris liigutasime. Lõpuks kulus selle koristamisele kaks pärastlõunat, terve aja pool koridori haises hiirte järgi. Esimesed läksid kohe näljastele kiisudele, nüüd on lõksud ka püsti ja aeg-ajalt neid ikka tiksub sinna. Ja ega lõksud ei ole siin sellised, et juust peale ja klapsti. Mingi hull liimiriba selle asemel, hiirt selle küljest elusalt enam kätte ei saa, aga ära ka ei sure. Awesome!

Muidu mul on uni. Tahtsin hoopis teistest asjadest kirjutada, aga hiirtest läks nüüd liiga pikaks. Järgmine kord kirjutan kõikidest põnevatest seiklustest , mis viimaste nädalate jooksul ette on tulnud!

Väike pilt sellest, millest järgmisel korral juttu tuleb:

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...