pühapäev, 10. veebruar 2019

Papagoihirmutaja Austraalias

Keerutame punast tolmu üles, 4000 km sõidetud

Tere, Austraalia! Esimene aussi elu peatükk saab olema Edela-Austraalia avastamisest. Kuu aega saab siin kohe täis ja ühtteist on juba nähtud, aga blogisse pole veel midagi jõudnud. Ootame kangekaelselt, et saaks viinamarjaistandusse tööle, aga kuna hooaja algus on sel aastal ilmastikuolude tõttu mõne nädala võrra edasi lükkunud, siis ootamist veel jagub. Senikaua elame Denmarki linna lähedal ühes õunaistanduses. Meil on Külliga kahepeale oma karavan ja öömaja eest teeme kumbki päevas kaks tundi tööd. Ja ümberringi on veel piisavalt näha ja teha, et ülejäänud aeg ära sisustada.

Austraaliasse tulek oli lihtne ja julge, Külli ootas juba ees :) Sel ajal kui mina Iirimaal õunu korjasin ja Tallinna jõuluturul glögi müüsin, istus Külli chaser bini roolis ja tegi hoolega tööd. Mina hüppasin jaanuari keskel lumisest Tlnast lennuki peale ja varsti olingi kesköiselt soojas Perthis. Võtsin paariks ööks hosteli, aga juba järgmisel päeval lõppes Külli harvesti töö ja ta jõudis farmist linna. Nii tore oli jälle näha! Õhtul kolisin ümber äärelinna poole Külli farmerite linnamajja, kus hetkel kedagi ei ela ja seda kasutasime edaspidi roadtrippide vahepeal baasina. Alguses ei olnud päris plaani, mida teha ja esimese täispika päeva veetsime poes ja vaatasime matkavarustust. Esimese hooga ei olnud kindlad kas osta või mitte ja läksime lõpuks randa ära, aga järgmisel päeval läksime tagasi ja ostsime nii varustuse kui toidu ja olime trippimiseks valmis. Nüüdseks on lisaks soetatud "traveller's bible" kaardiraamat kõikide telkimisplatside ja karavaniparkidega (camps 9) ja aastane Lääne-Austraalia osariigi rahvusparkide külastuspass.

• Esimene reis oli põhjapoole- Perth-Cervantes-Geralton-Perth
  • II oli päevane reis Rottnesti saarele ja järgnev päev Leschenaultia järve ääres
  • Seejärel suundusime lõunasse, et avastada South West Austraaliat. Jõudsime Austraalia edalanurka ja austraalia päevaks tagasi linna, samuti suutsime oma väikse telgiga suure tormi kätte jääda.
  • Järgmisena viis tee itta. Sõitsime Külli farmi ja peale paari päeva liikusime veel natuke edasi ja seejärel lõunasse ookeanini välja.