teisipäev, 1. aprill 2014

6 KUUD!!

Nonii, pool aastat on nüüd Kreekas oldud. Unbelievable, ausalt!! Kahe nädala pärast tuleb pere külla ja kui me ükspäev Vathis autoga ringi tiirutasime (autojuhi geniaalne "Let's follow that car!") vaatasin ringi, et mida perele kindlasti rääkima peaks, kui nad siia tulevad, ning tuli tunne, et me tean Kreekast juba üsna palju (see tähendab kindlasti kordades rohkem kui kuus kuud tagasi). Mulle täitsa meeldis see tunne, nüüd võiks kuidagi midagi keelest ka selgeks saada.

Eelmisel nädalal oli palju tegemist USA koolirühmaga. Uskumatu, kui toredad, aktiivselt kaasamõtlevad ja heasüdamlikud nad olid! Nende viimasel õhtul, reedel, ühinesime nende õhtusöögiga hotellis ja rääkisime tunde juttu (mega hea toidu kõrvale!). Loodetavasti on neil noortel väga ilus tulevik, sest neil on nii palju mõtteid, indu ja energiat!

Alates sellest, kui Emily meile kolis on tuba üks korralik seapesa. Mulle sobib, lõpuks mõnus kodune tunne!

Laupäeval oli Adami sünna ja läksime kõik koos hotelli randa ilma nautima. Pmst on nii, et meie maja eest hakkavad üksteise järel väiksed rannad, mõni ainult 10, 15 meetrit, kõik hullult ilusad ja igaühele jaguks eraldi tema isiklik (ja mõnikord kasutame ka seda võimalust, kui ninapidi koos elamisest jummala villand saab). Hotelli randa on jupp maad kõndida ja peab läbima kellegi eraaia, kus kaks kurja nuustikut külaliste peale pöördesse lähevad ning legendi järgi suvel üht vabatahtlikku natuke ka hammastega tervitasid, aga plussiks on see, et kuni hotell veel suletud ja ühtegi turisti ei ole, saab vajadusel hotelli vetsu kasutada. Tavaks on saanud ka vähemalt üks ring tühjas basseinis joosta ja ujumist teeselda. Õhtul tagasi jõudes vaatasime Adami tungival soovil Pokemoni (sest see oli plan 2 kui vihmane peaks olema, seega järsku selgest taevast sadama hakanud vihm oli ka omamoodi kingitus).

Rasta kaunistamine

Palju paljaid inimesi ja natuke muusikat (Adami jaoks oli super sünna, enne kui David tuli, olid ainult tema ja 10 tüdrukut ;))