neljapäev, 5. detsember 2013

Ateena

Spinach ja grape läksid saarte vahele seiklema

Käisin pealinnas nädalasel koolitusel. Kokku oli meid 38 EVSikat, 9 minu organisatsioonist ja tore üllatus, peale minu oli veel teine eestlane! Nüüd on Ateena-nädalast juba terve nädal möödas, aga alati, kui mul on millestki nii palju pilte, siis lükkan blogi kirjutamist muudkui edasi ja edasi, sest ma tean, et piltides sobramine võtab palju aega. Vahepeal on päris sisutihe aeg olnud, aga kui pisut tagasi meenutada, siis enne Ateenat reedese päeva veetsin väikse praami peal ja pärastlõunal jõudsin Lipsilt tagasi ning nädalavahetust kasutasin selleks, et kõik oma riided ära pesta. Laupäeval jõudsin veel Nailah ja Katie'ga paaritunnise jalutuskäigu teha, pisut varemetel ronida, ühte flamingot näha, võõrast aiast maitsvaid apelsine noppida ja kastiautos juuste lehvides baasi tagasi sõita. Pühapäeval nelja paiku hüppasime aga taaskord praamile, seekord 17 tunniks.

17 tundi praamil möödusid kiiremini, kui oleks osanud arvata, ja seda põhiliselt seetõttu, et suurem osa ajast oli pime ja öö ning uni hea.

Ateenasse jõudsime varahommikul, koolitus algas aga alles õhtul, nii et esimesed käigud olid kodinad hotelli ära visata ja siis Akropol!

Panen karusid ritta

Päeval oli koolitus, see oli ok, ja lõunapausid olid kahetunnised, nii et saime lõuna ajal ka linnas ringi joosta. Jäätis oli lemmik ja tundus uskumatu, et on novembri teine pool juba! Seda küll niikaua kuni ühel õhtul kahekümne inimesega paduka kätte jäime ja kõik korraga varjude alla ei mahtunud, aga lõpuks oli see üks mu lemmikumatest õhtutest üldse. Öist Ateenat käisime igal õhtul avastamas ja oma lemmiku bakery leidsime ka (sest vahel on lihtsalt nii hea tunda, et sa oled linnas).

Akna tagant paistavad jõulukaunistused

Jungle speed koolitusel

Nädalavahetusel tulid veel 5 inimest Ateenasse ja 12 tükki läksime 5-eurosesse hostelisse, mis ei olnudki mingi peldik, ning avastasime Ateenat uuesti, päeval ja öösel.

Vanalinn

Staadion, kus toimusid I moodsad olümpiamängud!

Jõulukas! Pühapäev oli vihmane, nii et paarkümmend minutit metroos ja olimegi üleliia kaunistatud kaubamajas ja käisime kinos! Ja tagasiteel kohtasin metroos eestlasi

Lõppes reis taaskord praamisõiduga ning teisipäeva hommikul kell 7 jõudsime tagasi Samosele.