laupäev, 18. aprill 2009

VÄSINUD :)

<-Duino Porto

Just oli kolm tundi playback teatri töötuba ja varsti tuleb veel kolm tundi. Ja ma olen nii väsinud ja selg valutab... Aga samas on hea meel, sets me pole juba mitu kolmapäeva playbacki teinud - kõigil alati veidi kiire. Ja ma olen nüüd aru saanud, kui palju improviseerimisoskust ma foorumteatrist ikkagi sain :)

Lihavõtted olid ülitoredad! Neli päeva puhkust oli nagu rusikas silmaauku (juba kaks lauset järjest on mul tunne, et kirjutan midagi väga imelikku... :D) Igastahes, suurem osa inimesi läks ära (Scholzi jäi ainult 3 inimest näiteks), aga veed kes jäid, olid väga toredad! Paljud töötasid non-stop terve aja, aga ma olin enamus ajast lihtsalt portos (sadamas (?)) või Lucchese ees võrkkiikedel. Parim puhkus üldse, eriti kui keegi juhtus vahepeal tulema ja veidi kitarri mängima ;) Ahjaa, nüüd on otsustatud ka, kus ma järgmisel aastal elan! Olen koos Cindy'ga Villa Luccheses ja üks prima on arvatavasti ka meiega ühes toas. Usun, et tuleb tore :) Muidu, vaheajal olid nii soojad ilmad, et anna olla! Nii kui vaheaeg läbi sai, läks oma 5 kraadi alla kohe, aga nädalavahetus oli kohati lausa piinavalt palav (rohkem veel kui eesti keskmine hea suvepäev!)!

Puhkus oli reedest esmaspäevani ja viimasel päeval tegin veidi tööd ka. Näiteks peaaegu, et lõpetasin oma eesti keele essee ära (mille tähtaeg oli eelneval neljapäeval, nii et pidin seda tegema). Eile tuli aga välja, et olin ühe raamatu valesti võtnud ja pean nüüd uue essee kirjutama! Järjekordset tuhat sõna, jee...

Neljapäeval käisin süstaga Sloveenias jões. Käisin käna ka ja päris naljakas oli :D

Eile oli Summer New Yeari (Nepaal, Bangladesh, Tai, Kamboodia ja vb mõni maa veel,kes seda tähistab) puhul veesõda. See on seal traditsiooniline ja tegime seda siin ka. Kasutasime selleks kaevu kogunenud vihmavett, et säästvad olla. Meid oli ainult kümme, aga hullult lõbus oli. Auditooriumist oli suur kõlar kohale toodud, nii et igal pool kõlas Tai muusika ja siis me mängisime igasuguseid mänge :D Pärast käisin paljajalu veel mitu tundi ringi, sest mul oli liiga kiire (oma Wiirlatist jutustava kirjandi lõpetamisega), et oma jalanõudele ja kotile järgi minna sinna, kuhu ma need jätsin (ohutusse kaugusesse ;)).

See ka veel et vaheajal tuli üks Hong Kongi tüdruk siia ja kuna minu toas oli kaks vaba voodit (Camilla jäi kahjuks siia ja ta nõme poiss tuli ka paariks päevaks, sel ajal jagasin Fores Yucheniga Iva voodit), siis küsisid Ben ja Cindy, et kas ta võib meie toas magada. Muidugi olime me nõus :) Aga hommikul läksime kööki, et piima ja muud kraami võtta ja Helen (residence tutor) tuli ja küsis talt, kas ta magab siin. Ja siis hakkas ta teda igasuguste küsimustega pilduma ja mind ka ja lõpuks helistas teacher on tudy'le ja õppealajuhatajale ja suur jama oli. Ja Michelle (see külaline) kupatati välja ja ta pidi endale hotelli leidma. Nii et ta läks järgmiseks ööks Lucchesesse magama, sest sealsed residence tutorid on praegu ära :D Ja Helen teeb kogu aeg nalja mu kulul ja meenutab seda juhtumist...

Homme on esmaabi eksam ja esmaspäeval on math portfolio tähtaeg, nii et tuleb intensiivset tööd teha siin kirjutamise asemel. Ah, see ju ka, et Külli ja Neti tulevad!!! :)

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...