pühapäev, 19. aprill 2009

Energiajänku :P

Täna on olnud tunnete karusell! Mõni hetk tagasi tundsin, et olen nii täis, et olen kohe täiesti tühi! Alguses ma ei saanud sellest aru, aga siis mõistsin, et emotsioone on lihtsalt nii palju, et mõistus ei mahu ära ja nii olingi kahte korraga - täis tundeid, mõistusest tühi. Väga raske oli ja väga kerge oli ka :) Veetsime umbes 20 minutit üksteist kallistades ja osadel olid lihtsalt silmad märjad, üks nuttis vahepeal veidi. Me olime nii ühel lainel, et raske oli tunnistada, et playbacki töötuba on läbi. Me puudutasime üksteist nii sügavalt, et raske oli uuesti maailma astuda, haavatavus seljataha jätta ja üksteise hingest välja ronida. Tunnen nagu nii palju oleks toimunud, aga kahtlen, kas see on tõsi :)

Hommikul õnnestusin oma (itaaliakeelsel!) esmaabi suulisel ;) Eile vaatasin Amikaga ühte jaapani filmi (ja poetasin juba teist korda sama filmi peale veidi pisaraid :D). Istusime Olivia voodis teki sees (mina oma vetsupaberinutsakuga, et vahepeal nina löristada), olime teiste toa täielikukt üle võtnud, sest peale meie ei olnud seal kedagi. Rääkisime veel mõnda ja siis kell üksteist avastasin, et olen üliväsinud, aga mu esmaabi presentatsiooni pole veel ollagi! Poolkinniste silmadega konsulteerisin veidi oma esmaabiõpikuga ja sain tähtsamad asjad skeleti ja luude kohta kirja. Kuna minu aeg oli kell üksteist järgmisel hommikul siis otustasin 8 üles tõusta ja asja kallal hommikul töötada. Kella 9 ajal umbes asusingi tegutsema ja 20 minutit hiljem tuli Bongani ja ütles, et ma pean kohe minema! Nuku elustamise juurde käivate sõnade õppimiseni polnud ma veel üldse jõudnud, pool presentatsiooni oli puudu ja teine pool läbilugemata! Aga ma TEGIN SELLE ASJA ÄRA!!!! Nii hea tunne oli ikka, pärast keksisin meeletult energilisena ringi, rääkisin kiiremini kui mõelda jõudsin ja siis läksin playbacki töötoale. Nüüd on jälle meeletu energia ja raske on trükkida, sest ainult sõrmi kasutades läheb liiga vähe energiat. Ahjaa, enne töötuba nägin veel korra oma venna pilti Külli orksis ja sattusin vaimustusse ;) Tuleb siia ka:

Nüüd math portfolio (kuidagi tuleb kogu meeleolu ära ju rikkuda ;)) Oihh, avastasin just, et eelmine postitus oli nimega "VÄSINUD" :D) Ja õhtul Pauliina!

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...