teisipäev, 1. september 2009

Kolmas terve päev!

Hahh! Second year on nii tore olla. Kui eelmine aasta oli üks asi täiesti puudu, siis nüüd on see olemas. Ma seda ei olnudki secondaks olemise juurde arvanud, aga me kõik vist tunneme seda. Naerda saab, metsikult naerda! Esimene aasta oli siin esimestel nädalatel meeletult põnev, nüüd on lihtsalt nii mõnus! Sa tead sadat inimest (kuigi iga nurga peal kohtad seda teist poolt 200st, kellele peab ennast tutvustama ja kelle nime meelde jätma :D), sa tead oma sõpru ja sa võid lihtsalt lõputult naerda. Mitte millegi peale!

Elan see aasta Villa Luccheses (kui palju teist võivad öelda, et elavad Itaalaias villas mere ääres ;)) ja kuigi tal on see viga, et ta on kõigest ülejäänust (peale mere muidugi) väga kaugel, on ta ikkagi ideaalne. Minu, Cindy ja Alexi (Uus-Meremaa prima) tuba on kamina ja suure klaasuksega otse rõdule ikkagi kõige parem! Ja ma pakkisin juba kõik oma 8 kasti lahti, leidsin sealt huvitavaid asju (kahe vaiba asemel olid I&U mulle hoopis kolm jätnud, veekeetja mis nad andsid on ikka imeline teeõhtuteks verandal, Ville jäetud plakat sobib mu seinale ideaalselt, laternalambid on lihtsalt niiniiiniiii ilusad ja Camilla antud riie on täiesti ideaalne verandal istumisaluseks :)) ja mu tuba on peaegu täielikult dekoreeritud. JA uued primid on nii armsad! Nad on praegu nii noored veel, paari kuu pärast algusepilte vaadates ei usu nad enam ise ka, et sellised olid :D

Lemmikhetk päevast:

Dorka: "Hey, you're like a bitch, girl!"
Me: "WHAT?"
Dorka: "B-i-i-tch."
Me: vahin rumalalt otsa
Dorka: "Like B E A C H! I mean beachgirl!"

Põnev, põnev, põnev!

1 kommentaar:

shewaits ütles ...

Kelli!!!
Ma tahan sulle külla tulla, nüüd ja kohe! See tundub nii ilus... kas päriselt on ka? :)

Aga oktoobri lõpus ootan sind endiselt.

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...