teisipäev, 9. jaanuar 2018

Novembri II pool

Erasmuse programm sai 30 aastaseks ja selle tähistamiseks toimus Casa da Musicas kontsert. Kontserdimaja ehitati 2001. aastaks, kui Porto oli Euroopa kultuuripealinn ja selle disainis tuntud Hollandi arhitekt ja no igal juhul oli see hoone, mida me kõik soovisime mingi hetk külastada ja see oli suurepärane võimalus. Kuna see ei olnud tavapärane kontsert, maksis pilet vaid 5 eurot, kui niisama kohale minna, saab 7 euro eest tuuri. Teise teaduskonna orkester mängis, ei olnud midagi taevalikku, aga täitsa piisav, et öelda, et oleme midagi kultuurset ka nüüd teinud. Pool korterist tuli, Ricardo mu laborist, sest ta polnud ka seal varem käinud, kohapeal oli palju sõpru-tuttavaid ja nägin ülikooli rektori ka ära. Vot selline kolmapäevaõhtu :)

Internetist üks pilt


Laupäeval käisin šoppamas. Kõigepealt sõitsin sõpradega mere äärde, sõime päikeseloojangu taustal hilist lõunat ja siis outletid! Mitte, et ma eriline šoppamise fänn oleks, aga ma sain sealt nii häid asju nii hea hinnaga ja mu jalad puhkavad iga kord, kui ma oma uued jalanõud jalga panen.




 Sõin sellist asja





Pärast käisime veel Migueli juures õhtustamas ja tulevase hot tubi senist arenemist vaatamas. Tellised olid nüüd kohal ja alusplaan sai paika.



Pühapäeval läksime sisemaale jälle, selline koht nagu Passadiços do Paiva. Laborist üks just rääkis mulle sellest paar päeva varem ja olin proovinud leida ühistranspordi võimalusi sinna saamiseks (võimatu), aga elu korraldab ikka asjad kuidagi alati ise ära. Väga ilus päev oli!










Tagasiteel tegime väikse peatuse ja ragistasime pisut eukalüpti puude kallal, et sauna jaoks vihtasid saada ja käsime ilusas linnakeses kohvitamas :)

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...