kolmapäev, 27. september 2017

ÜKS KUU PORTUGALIS

Õnnelik mina peale ookeani lainetes hüppamist!

Jeeee! Üks kuu juba siin oldud ja pole veel arugi saanud. Kuus kuud tundub ikka nii lühike aeg praegu. Veel kahe nädala jagu tegevusi on vaja kirja panna, aga see on ka peaaegu tehtud juba, järgnevatel päevadel panen pildid juurde ja postitan siia. Hetkel on aega kõvasti kirjutada, sest käisin see nv pisut lõuna pool puhkamas ja seiklemas ja suutsin haigeks jääda. Esmaspäeval käisin tööl, aga olin seal üsna mõttetu ning leppisime kokku, et veedan mõned päevad kodus, kuni jälle inimeseks saan. Õhtul tundsin, kuidas palavik tõusis, aga võtsin ennast kokku ja tegin ka lõpuks kõigile õhtusöögi. Sööme igal õhtul koos, aga olen köögis tegutsemist siiamaani sujuvalt vältida suutnud. Pole just minu meelistegevus ja mõnele jälle väga meeldib. Siiski, ostsin juba mitu nädalat tagasi kõrvitsa ja tegin sellest lõpuks maitsva supi. See ei ole pelgalt enesekiitus :D Tegin kaks suurt potitäit suppi ja kui järgmisel hommikul ärkasin, polnud enam tilkagi alles.

Kui esimestes postitustes kirjutasin oma probleemidest, siis ühe suure murettekitava aspekti unustasin lisada. Nimelt, ülikool polnud endiselt mu taotlust kinnitanud. Sain juba teisel päeval laborivõtme, käin (peaaegu) iga päev tublisti ülikoolis tööl, aga paberimajandus on endiselt poolik. Jep, endiselt, sest kuu ajaga on väga vähe muutunud. Ühe kinnituse olen nüüd juurde saanud (peale seda, kui kolm korda rääkimas olin käinud), kuid umbes 3 (? kes teab..) suuremat asjaajamist on veel ees, millest igaüks võtab jälle ilmatu kaua ja millal ma nende asjadega üldse tegelema saan hakata, kes seda teab. Reaalselt, siin Portugalis ei tea keegi mitte kunagi mitte midagi.

See selleks, muidu on tore! Mul on vahvad töökaaslased, üliägedad korterikaaslased, normaalne kodu (paljud otsivad siiamaani või on lihtsalt millegagi leppinud) ja Porto on nii mõnus linn! + mitmed sõbrad on lähiajal külla tulemas ja on lootust näha inimesi, kellega pole aastaid saanud koos aega veeta!!

Seega esimese kuu kokkuvõtteks, algus oli raske, aga leppisin, et iga asi on millekski hea :) Edasi läks heaks ja veel paremaks ja usun, et see trend jätkub!

(Pildi tegi Hazal Peniche rannas :))

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...