reede, 22. september 2017

Uus seiklus - Portugal!

Esimene pilt Portosse jõudes

Viimane postitus sai kirja pandud mu viimasel päeval Kreekas ja see siin algab mu esimese päevaga Portugalis. Vahepeale jäi aga kolm aastat, mis Tartu melus kuidagi eriti kiiresti möödusid. Nii kiiresti, et peale kahte aastat magistriõpinguid ma oma suure tööga siiski valmis ei saanud ja võtsin lisaaasta. Esimese poole sellest veedan Porto Ülikoolis Erasmus praktikat tehes.

Seiklus algas 30. augusti varahommikul ja tänaseks olen Portos olnud 3 nädalat! Elu on olnud kiire ja ilus ja blogi täiendamine pole veel õnnestunud, aga proovin nüüd paari postitusega vahepealse aja juhtumised kirja saada ning vaateid ja eluolu jagada. Stay tuned!

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...