esmaspäev, 25. september 2017

Ptk 2 - uus kodu ja töö

Jätkame, kust pooleli jäi, ja õnneks-õnneks, edasi läheb ainult paremaks!

Viimati jäi lugu sinnamaale, kus ma istun laupäeva õhtul hosteli baaris ja kurdan oma kurba elu, selle asemel, et selle osas midagi ette võtta. Õhtu lõpuks võtsin ennast siiski kokku ja otsustasin fb poole pöörduda. Parim otsus siiamaani - kolme tunni pärast oli mul mitu potensiaalset toakaaslast, kellega edasi otsida ja paar toa pakkumist ja viimaks, kl 23.30 lõpetasin kõne oma uue landladyga - sisse kolimise päevaks sai esmaspäev! Pikendasin hostelis ööbimist veel ühe öö võrra ja läksin esimest õhtut rahuliku südamega linna peale.

Pühapäeval läksin jälle AirRace'i vaatama ja lõpuks jõudsin ka veinituurile!! Minu hostelist oli veel 6 inimest ja õhtu oli ülivinge! Jäime veel viimasesse baari jooma ja jutustama ja peaaegu läks meelest, et järgmisel hommikul on ju vaja tööle jõuda :D Pühapäev oli ka viimane otsast lõpuni palav päev. Alloleval pildil on näha, et inimesed suudavad vaid varjus istuda, öösel hosteli poole liikudes hakkas aga sadama ning praegu on iga päev sama rutiin: öö on külm ja tihti vihmane, hommik udune/vihmane ning jahe ja pärastlõunast jälle palav ja suvine. Eks näis, kauaks seda suvist tunnet sinna päeva sisse mahub, aga praegu saab veel nautida :)




Hommikul pakkisin asjad kokku, jätsin kohvri hostelisse ja jalutasin oma teaduskonda. Laboris on peale minu veel mu hispaanlasest juhendaja, tema naine ning üks magistri tudeng ja üks doktorant. Oktoobrist liituvad veel kaks magistranti. Jutustasime paar tundi, tutvusin majaga (tõeline labürint) ja tegime plaane, seejärel suundusin oma tulevast kodu vaatama. Maja kahe korruse peale on 5 tuba ja kokku hakkab meid siin elama 7 inimest. Šoppasin paar tundi ja õhtul kolisin kogu oma kraamiga sisse. Lisaks minule olid kohale jõudnud mu kasahhist toakaaslane ja veel üks tüüp Kasahstanist. Öösel jõudis veel üks majakaaslane, kes pidi olema Soomest, aga selgus, et tegu siiski venelasega. Järgneva nädala elasingi koos kolme vene keelt kõneleva inimesega (kõik väga toredad! :)).





Ahjaa, portveini joomine tegi esmaspäevase olemise üsna raskeks.. Hilisemad kogemused ütlevad, et sellest ühest korrast ma siiski ei õppinud, aga praeguseks olen kohe kindlasti targem :D

Igal juhul läks elu peale kodu leidmist palju kaunimaks ja kirjutan oma esimesest korralikust nädalast varsti pikemalt :)


Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...