reede, 18. juuli 2014

SÜNNIPÄEV!


Mul oli nii niii niii nii tore sünnipäev! Laupäeva õhtul läksime kõik randa, Church beachi, meie tavaline peorand. Kuu oli hästi suur ja hele ja andis nii palju valgust, nii et sellega läks hästi! 40 inimest, istusime seal, sõime-jõime, kell sai 12, kõik hakkasid laulma, sain kingitusi ja kallistusi ja tahtsin ujuma minna.  Paar pikemaaegsemat sõpra siit olid peaaegu kohe vees ja ülimalt skeptilised uued hakkasid ka lõpuks ükshaaval järgi tulema. Lõpuks olime 20 inimest skinny dippimas ja solberdasime peaaegu tund aega ja naersime kõige ja kõigi üle ja ei lõpetanudki naermist, enne kui kuskil hommikul magama ära keerasime, kes rannas, kes tagasi baasis. Ärgates oli no nii palav, et hingata oli raske, aga ma olin väga vähe maganud ja ei suutnud kuidagi üles tõusta. Lõpuks rullisin ennast magamiskotist välja, kohe merre ja ärkasin üles. Tagasi baasis kõik magasid, aga mu voodi oli õhupalle täis :) Sõin hommikuks rõdul kooki ja olin muidu õnnelik!

Õhtul läksime kõik Pythagoriosse jalkat vaatama. Jõudsime esimestena neljakesti kohale ja mu lemmikbaar oli täiesti tühi ja saime head kohad ja tahtsime veel kohti kinni võtta, aga järsku oli terve baar vanu kreeklasi täis ja 20 minutit hiljem jõudsid järgmised 15 in, siis polnud enam ühtegi kohta. Ja siis tuli veel 8 inimest! Lõpuks oli kõik ikka tore ja ma olin saksa poolt ja võidu üle õnnelik ja saime isegi kellegi autoga otse baari eest tagasi baasi ja mõtlesiin, et ikka üks väga tore sünnipäev oli!



Kõik magasid tubades, seega rõdud olid out of question ja ainuke koht, kus hommikul katusel brownide söömiseks varju leidsime oli päikesepaneelide all:

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...