kolmapäev, 18. veebruar 2009

Lihtsalt :)

Toakaaslastega on kõik hetkel väga tore. Kui ma eile kooli ei läinud ja nad mult pähjust küsisid ning mina ütesin, et undsin end hommikul veidi kehvasti (mis oli muidugi vale), siis Joanna oli isegi piisavalt hooliv, et pidas mulle kõne sellest, kuidas ma peaksin rohkem magama ja kuidas mu elustill ei ole üldse tervislik. Nii armas temast :) Ja kuna second-yearidel on proovieksamid, siis toda itaallast ma õieti ei näegi. Mis veel tähstam, B&M tulevad juba homme! Mis saaks veel parem olla??? (Kui ehk see, te jääksite veidikeseksi kauemaks...) Eelmisel reedel käisin Zoe ja Yiraniga Sistianas päriskenas restoranis pizzat söömas ja ootan juba, millal Britta ja Merkaga uuesti saan minna. Iseenesest oli väga viisakas koht, kelnerid jooksid ringi ja kõik oli kena, aga hinnad olid päris odavad ;) Pärast vaatasime minigt filmi ka, ei mäleta mida... Pärast, nii kahe ajal läksin Scholzi ja siis magama. Ika väga külm on öösiti. Päev varem vaatasin ka mingit filmi ja seda mäletan küll, aga pealkirja ei tea. Lõpetasime ka kahe ajal ja tookord oli ikka nii uni peal, et jäingi Foresse magama. Hommikul jooksin oma tuppa, võtsin õpikud ja otse tundi. Aga noh, ega mul ainult kaks tundi oligi! Jälle! Aga see nädal tuleb veidi raskem, kuigi siiamaani olen püüdnud hullemaid asju vältida (näiteks eilse sick-(skip) listiga ei pidanud muuhulgas minema inglise keelde, kus oli juba paar päeva tagasi essee tähtaeg, majandusse, kus oli hullem kontrolltöö, milleks polnud Khristofi sünnipäeva tõttu aega õppida ning esmaabisse...) Nüüd peab veidi tööle hakkama, igasugused teised tähtajad hakkavad ka kukkuma. See nädal ehk nii palju ei jõua, kui külalised siin, aga enne projektinädalat tuleb hull (!!!) rabamine! Ma luban (niipalju, kui minu lubadusi tõe pähe saab võtta...) Nüüd ways of seeing, pärast karate.

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...