teisipäev, 10. veebruar 2009

Britta, tänan inspiratsiooni eest!

Eelmine nädal oli english native speakers week ja reedel oli show. Väga hea oli, üks parematest, mida ma siin näinud olen :) Pärast vaatasin Zoe-iga poole ööni filmi ja hiilisin Scholzi magama. Tegelikult olin seda filmi (Juno) just samal esmaspäeval näinud, vaatasime seda umbes 20 inimesega Fore dayroomis uue projektori abiga ja skippisin selle jaoks isegi esmaabi, aga järgmised kaks päeva olin haige ja sicklistil, nii et mul oli lõpuks vabandus olemas, ja see film on piisavalt hea, et kaks korda nädalas näha. Laupäeval magasin niikaua, kui und oli ja siis veel natuke, kuni enam lihtsalt ei suutnud ning peale hommikusööki vaatasin Joanna, Yoko ja Martiniga spirited awayd ning juba oligi kell neli. Õhtul oli ball, kuhu ma olin juba ammu otsustanud, et ei lähe, aga lõpuks suutis Ajla mu sinna vedada ja olin täpselt kaheteistkümneni. Siis transformeerus vanker tagasi kõrvitsaks, mina muutusin tuhkatriinuks ning läksin Yiraniga Foresse geisha memuaare vaatama. Olin tubli ja lahkusin nii, et jõuaksin umbes curfew ajaks (kl 1) tagasi oma tuppa, kuid möödusin Mickey's-t (kuidasever ma seda kirjutama peaksin..) ja mind kisti sinna. Hommikul ärkasin juba 9, olude sunnil muidugi. Õhtul 8 läksin valgevene posterite näituse avamisele ja jäin seal Dorka, Cindy ja Martiniga rääkima. Kui meile tundus, et me muutume näituse kohta juba liiga valjuks, läksime Old Officisse ja hakkasime balli pilte vaatama. Siis tuli Ole ja me vaatasime need kõik uuesti läbi. Siis tuli Olivia ja me vaatasime need kõik uuesti läbi. Ja seejärel, ma olen üsna kindel, me vaatasime kõik uuesti läbi. Aga siis tuli Earth ja me saime süüa mingit eriti head šokolaadimaiust, mille poisid olid valmistanud ja millest nad terve aeg rääkisid, ning hakkasime maffiat mängima. Nende versioonis ei olnud litsi, nii et tutvustasin neile seda ja väga palju nalja sai :D Ja ma olin 7st mängust 5 maffia ja mind tapeti alati esimese või teisena ära (see oli üsna kindla peale minek :D). Kell 11, curfew aeg, tuli Ximena, residentsi õpetaja, ja ütles üsna kurjalt, et mina Cindy ja Olivia peaksime lahkuma, sest ta ei taha, et me vahele jääksime. Ole seisis seal kõrval ja pakkus muudkui seda šoksi asja, kuni Ximena lõpuks leebus ja ütles, et me võime mängu enne minekut lõpuni mängida. Aga me olime alles alustanud, nii et sellele järgnes pärast muidugi oma 4 mängu, aga hulka vaiksemalt. Siis sain ma lõpuks aru, et on juba pühapäev, mitte laupäev, nagu mina ekslikult arvasin, ning ühe ajal läksime tagasi Scholzi ning ma töötasin peaaegu kaheni. Täna tegin selle magamatuse tasa :) Täna on Stapori sünnipäev, nii et eile öösel üheni olin Palas õnne soovimas (Stapor oli üliarmas, hakkas nutma ja puha. See oli ta elu esimene sünnipäeva tähistamine). Tagasi Scholzis proovisin mata kodutööd teha, aga seal oli vaja midagi, mida õpiti siis, kui ma puudusin. Kellelgi Scholzis ei ole ka seda õpikut, mida mul vaja, nii et ma ei saanud kuskilt ise ka õppida. Siis sain aru, et tegelikult ma oleks vist terveks saades pidanud kõikide ainete kohta küsime, et mis seal toimus :D Lõpuks läksin siis magama, mis mul üle jäi, ja hommikul olin üliväsinud. Kuna me lõpetasime world literature tundidega ära, siis pidi mul teine blokk vaba olema ning olin nii nahaalne, et kui äratuskella peale ühe silma lahti tegin, siis ülestõusmise asemel muutsin äratuskella lihtsalt 2 tundi hilisemaks jä ärkasin alles 9 läbi. Homme pean siis mata õpetaja ees, kellega esimene tund pidi olema, vabandama, et magasin sisse... Ja kolmas blokk oli ka ainult ToK, neljas itaalia keel (õpetaja on jälle hakanud tahvlipliiatseid aktiivselt meie pihta loopima, nii et viimasteks tundideks olen kodutöö ilusti ära teinud :D) Viies oli vaba, sest Henry on Londonis ja tema tundi seega pole! Nüüd olen juba kaks päeva esmaabis käinud, oh seda tüütust ja esmaspäeval oli tunniajane projektinädala koosolek. Selline energiaimeja lihtsalt! Aga üldiselt olen õnnelik, B&M tulevad õige pea!!!

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...