neljapäev, 12. veebruar 2009

"How are you, prima?" "Mm, I'm... OH, YES, I'M GREAT!!!"

Eile läks Iva ära Tšehhi mõneks ajaks ja peale kooli mingi hetk käisin teda saatmas. Siis passisin tükk aega Ingridi ja Urškaga nende toas ja rääkisin juttu. Nad olid mõlemad sicklistil, ja nagu alati, rääkisid kõigist halbu jutte :D Aga nad on tegelikult toredad :) (noh, vähemalt minuga :D) Õhtul läksin Foresse ja 11 ajal hakkasin Kristiga Kikit vaatama. Ma olin nii tark ja suutsin jaapanikeelsel dvdel inglisekeelsed subtiitrid üles leida ;P Nii kaheteistkümneni vaatasime, siis kuulsime laulu ja muud kära ja Kristjana tuletas mulle meelde, et Olia sünnipäev on alanud. Läksime ja liitusime ka siis, seal väga palju inimesi ei olnud, aga palju kooki oli ja teed sai. Olia mulle tegelikult väga ei meeldi, aga eile oli ta kohe väga tore. Atiba ja Oded lollitasid seal väga palju ja varsti on veidi veidraid pilte facebooki oodata, nii et proovin mõned siia ka üles panna. Tegelikult peaksin üldse rohkem pilte üles panema...
Ville English native speakers week showl
Minu kodu. Kõige vasakpoolsem kergelt avatud aken on päris enda oma.
Igapäevane vaade...
Ben Harry Potterina
Selle aasta esimesed lilled :) Kevad on käes!

2 kommentaari:

Eva-Liis ütles ...

WOW. lahedad pildid. kas see valge maja on see kus sina elad? ilusake teine :D

Kusjuures võrreldes eesti koolidega, sis siin õpitakse paaalju rohkem enda jaoks kui hinnete jaoks, aga lihstalt hindeid on ka vaja vaadata, et enda taset võrrelda. Ja eks neid ole ju vaja ka. Aga ikka on ml tunne et ma ei õpi piisavalt.

Kelli ütles ...

See maja jah minu kodu, tahtsin tegelikult kõigele alla ka kirjutada, et mis toimub, aga kuidagi ununnes ära... Nüüd proovin vea parandada :)

Tegelikult ma nõustun, inimesed õpivad siin palju rohkme enda jaoks kui Eestis, aga samas, liiga palju võrreldakse ennast teiste ja ma ei tea millega veel :( Enamus on harjunud, et saavad kõige paremaid hindeid koolis ja arvatavasti see on midagi liiga veidrat, et tulevad keskmised hinded. Võib-olla sellepärast ma olengi hinnete suhtes nii rahulik, et ma olen alati neljaline olnud igast kolmede ja viitega... Aga ikkagi häirib, kui inimesed juba oktoobrist saati ainult ülikoolidele on mõelnud!

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...