pühapäev, 1. veebruar 2009

Esimene veebruar - esimene lumi!

Kirjutan sel erilisel puhul, et alates kella seitsmest hommikul on lund sadanud (või vähemalt nii mulle öeldi, sest ise magasin nii kuni 12). Maas pole aga valget lappigi, kuig kell sai kas minutit tagasi kaks, mis teeb juba 7 tundi valget puru. Mul hakkab vaiksel kahtlus tekkima, et 7 tundi on ühed ja needsamad helbed boraga ringi lennelnud ja ükski pole maha jõudnud. Tegelikult täna pole eriti borat, aga selle aja jooksul, mis ma siin olen olnud, on seda ikka väga palju ette tulnud. Eile käisin Yirani, Zoe ja Ivaga Triestes ja vahepeal kartin küll, et pean neid torusid ja kette kasutama, mis sinna selleks pandud on, et inimesed bora ajal merre ei lendaks. Käisime hiina poodide tripil ja ma ostsin igast mõttetusi kokku. Aga vähemalt sain igal pool veidi hinnast alla (siit veel üks väike nipp: hiinakasse võta alati sõber hiinlane kaasa ;)) Käisime umbes 15 erinevas poekeses ja ühest lõpuks leidsin endale sobivad tossud karate jaoks, mis minu hinnangul vähemalt mai lõpuni peaksid küll vastu pidama. Oleksin pidanud nende eest 10 euri maksma ja maksingi, aga mingil toredal põhjusel andis poepidaja mulle 2 euri veel tagasi :) Siis kuskilt poest leidsin endale kena koti ja Yiran võttis selle, läks kassapidaja juurde ja küsin mandariini keeles, kas saaks odavamalt. See maksis kaheksa ja poemüüja pakkus, et võib 7ga anda. Yiran küsis siis, et kas ikka 6ga ei saaks ja müüja ütles, et olgu, sest sa räägid hiina keelt. Paar tundi hiljem läksime toidupoodi ja ma ostsin veidi kiirnuudleid. Samal ajal kui me Yiraniga valisime, siis ma harjutasin oma hiina keelt öeldes kõik hinnad hiina keeles. Kui ma maksma läksin, siis andsin täpse summa, aga müüja lükkas pooled sendid-mündid tagasi. Kaval, eksole? :) Aga meeletult külm oli, ma kasutasin isegi kindaid ja MÜTSI! Täna hommikul ärkasin sellele vaatamata nohu ja kurgu- ning kõrvavaluga :S
Ahjaa, eile vaatasime Fore dayroomis Persepolist. Meid oli nii 10 tükki ja keegi tõi oma teki ja pani selle põrandale ja teised forekad tõid patju, nii et mõnusalt mugav oli :) Pärast oli terve Fore millegipärast igasuguseid toredaid inimesi täis :)
Hommikul õppisin homseks füüsika tööks veidi. Mitte niivõrd tahtmisest targemaks saada (sest selles ma kahtlen), vaid sellepärast, et Dijana on selleks tööks juba mitu päeva õppinud ja et tal siis nii halb tunne ei oleks, kui ma ka normaalselt punkte töö eest saan :D Ja ma peaksin matat tegema, sest Julius arvatavasti hindab mu kodutööd esmaspäeval. Probleem on ainult selles, et mul ei ole õpikut ja kellelgi minu majas ei ole vist seda. Kellel on higher math, kellel studies, või see üks inimeme, kellel on ka standard, tal on mingi muu raamat. Lähen Daigat ja Olgat kiusama ning teen nendega koos selle asja ära :D Enne lähen vaatan, mis Kristi teeb, sest ma ei taha veel õppida :D Oihh, vaatasin aknast välja ja kergest lumesajust on saanud kõva lumetorm! Kas lõpuks ometi minu päev?

2 kommentaari:

shewaits ütles ...

Meil sadas ka lund ja midagi jäi isegi maha (enneolematu siin mägede vahel orus!). Natuke rohkem kui kaks nädalat, hihi. Aga kellaaega ma ei ütle. :)

Kelli ütles ...

Aga oskate ikka tulla? Sest ma võise vastu ka tulla...

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...