esmaspäev, 3. märts 2014

Argyrise sünnipäev

(Nädal aega draftina seisnud postitus)

Laupäeval (22. veebr) pidas Argyris, üks töökaaslane, Vathys sünnipäeva, terve päeva katusel söögi ja veiniga. Toitu vooris uksest ja aknast (päriselt, ta korter on katuse peal, ja tal ongi täpselt kolm ust ja üks aken, kõik väliterassile). Magus Samose vein oli lausa hädavajalik ja mu kasvavast stressist pole enam jälgegi. Suurem osa pühapäevast kulus muidugi taastumisele, aga õnneks oli ilus ilm, nii et vedelesin oma veepudeliga terve päeva rannas ja kuulasin laineid.
Reedel tegime Racheli, Georgi ja Eugeniega poole ööni igasuguseid küpsiseid ja kooke. Vathysse jõudsin laupäeval koos Cecilega hääletades, nii mõnus oli päikese käes mööda tühje teid tuiata ja viletsas kreeka keeles autojuhiga vestlust pidada. Esimest korda oli peaväljak inimesi täis, sest kõik olid kohvitamas. Leidsin ta korteri isegi linna pealt suuremate probleemiteta üles, mis oli minu jaoks üsna üllatav (oih, ma ei olegi sellest ju rääkinud, kuidas ma eelmisel korral seal soolaleival käisin...)

Ja sain täna vanematelt paki, uus laadija on kohal! Mul oli vanaga juba mõnda aega probleeme ja viimasel ajal see enamasti üldse ei töötanud, nii et pakk oli väga tore. Kahju ainult, et see eile ei jõudnud, oleks saanud oma tallinna kiludega vabariigi aastapäeval ka mõned toredad võileivad teha.
 
 

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...