laupäev, 25. aprill 2009

Se si ci stanca....

Ei tahtnud mõnda aega kirjutada. Või tegelikult tahtsin, aga ei viitsinud. Oded läks ära. Saatis teisipäeval kõigile kirja, et on otsustanud järgmisel aastal mitte tagasi tulla ja kolmapäeva lõunal istus lennukile. Tuli üllatusena vist praktiliselt kõigile ja alguses olin üsna pettunud, et ta mulle midagi varem ei öelnud, aga nüüd saan vist aru... Eile ununstasin ära, et mul on tutorial dinner, aga õnneks tuli veel õigel ajal meelde, nii et jõudsime Marcelaga kana valmis teha. Eelmine kord tegime seda toitu viiekesi ja saime parasjagu valmis, nüüd saime kahekesi hakkama! Aga kuna ma hakkisin kõvasti küüslauku siis mu sõrmed haisevad ikka veel! Ja reedel oli second-yearidel viimane koolipäev :) Ja just sel päeval on mul esmakordselt ainult 2 tundi ja mitte ühtegi koolimajas! Seega ma ei näinud eriti midagi :( Aga noh, sain üheksani magada, mis oli ülkihea :D Ja beebipulbrit sain ikka hunniku pähe (kuna juhtkond keelas igasuguse veekasutuse (sustainability!) ära, siis asendasid secondid selle beebipepupulbriga :D) Dušivett läks ikka rohkem raisku... Pärast oli neil väike veesõda ka, kuigi see oli keelatud ja mingi anonüümne meilikirjutada ajas oma sutainability-jutuga mu pärast nii närvi. Point oli õige, aga milleks selle tegemiseks endale eraldi varjuemail teha!!! Pauliinaga rääkisin ükspäev juttu üle pika aja! Tore oli :) Ja kuulsin Ats Kaarlit ka kuskil taustal ;) Aga meeletu energiaülejääk kadus alles kolmapäeva öösel ära... Viimaks ometi, mõtlesin, hakkaski see keksimine ära väsitama. Ja veider oli ka energiline olla, kui tegelikult oled kurb ja kõik on kurvad... Ma ikkagi tegelikult lõplikult ei saa aru, miks Oded just niimoodi tegi.

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...