kolmapäev, 8. aprill 2009

Kiire! :)

Täna sain teada, et Külli ei tulegi lihavõteteks siia :( Olin seda juba väga kaua oodanud ja esimestel hetkedel olin ikka väga pettunud, kuigi sain aru küll, miks asi nii on. Pärast aga hakkasin asja helgemat poolt õnneks nägema. Olen juba nii kaua selle pärast üsna õhinas olnud, aga paari päeva pärast tänasest oleks see läbi olnud! Nüüd olen juba korra väga õnnelik ära olnud selle pärast, et ta tuleb ja saan nüüd õhinaga maid hakata ootama :D Ja siis on lootust, et ta tuleb veidi kauemaks, kui nüüd oleks olnud! (Kusjuures, nüüd saad tundidesse ka minna, kui tahad ;))
Aga muidu on palju teha ja mulle see meeldib! Õnneks sain eesti keele essee jaoks teisipäevani pikendust, oskasin kaval olla :) Muidu poleks lihtsalt võimalik olnud. JA homseks on vaja inkas mingit tobedat asja (nagu alati), aga selle elab üle. Ainus probleem on see, et tegu on paaristööga ning m paariline Ieva on sama busy kui mina ning meie vabad ajad täna ei kattu! Minu praegune vaba pooltund lõppeb kohe ära ja kella kaheksast täpselt saab tema vabaks näiteks :D Peab öösel töötama jälle! Ja kui enne oli mul probleem, et millegipärast ei maga nii hästi kui varem, siis nüüd on tegu vastupidise looga - laupäeval peale MUNi magasin 16 tundi ja pärast veel veidi. Algas see sellega, et läksin kell 7 ja heitsin veidikesekd pikali lihtsalt, pärast pidin veel Foresse minema ja filmi vaatama jne, aga näe, ärkasin järgmine päev kell 11. Tõusin siis üles, lugesin veidi oma essee jaoks ja siis väsisin ära sellest. Vaatasin, et sööklani on veel nii tunnike jäänud, et heidan lihtsalt voodile pikali. Ärkasin siis, kui söökla oli juba mõnda aega suletud olnud :D
Esmaspäeval käisin õhtul Triestes esmaabiõpetaja ja ülejäänud rühmaga esmaabi kursuse lõpu tähistamiseks pitsat söömas :) Väga hea oli! Eriti see, et laupäeval "hakkas suvi"! T-särgiga saab ringi joosta ja täna olin üsna kindel, et sain päiksepiste juba :D Aga eile oli esmaabi kirjalik eksam ning peale Triestest tagasi tulekut (~11 midagi) tahtsin veidi õppida selleks. Tegin endale siis ühe kohvi, sets väsimus ka kimbutas juba ja proovisin siis 10 minti õppida, aga olin liiga väsinud. Jõin siis teise tassi kohvi veel (hakkasin kohvimaanikuks ju vahepeal. Peale seda, kui ma lõpuks ära õppisin, kuidas seda tillukest itaalia kohvimasinat saab kasutada. Tulemus on lihtsalt superhea!), aga ikka ei midagi, läksin siis magama. Ja hommikul tõusin alles 9 läbi ja jäin world culturi tunnist ilma. Päeval mu toakaaslased olid veidi mures, et kas ma olen ikka terve, et peale kaht tassi kohvi viie minutiga magama jäin :D Kusjuures, kui ma 16 tundi magasin, siis õhtul mu toakaaslane oli oma voodi kirjutuslaua teise kohta tõstnud ja ta ütles, et ma isegi ei liigutanud kogu selle lärmi peale...

<- essee tuleb world culturi jaoks kirjutada ka!
Olgu, nüüd mul on kaks kohtumist samaaegselt ja peab kiiresti võimalikult diplomaatilise lahenduse sellele leidma. Aega on 3 minutit!

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...