kolmapäev, 1. aprill 2009

Aprill!

Pole hetkel tàpitàhti, aga vajadus kirjutada on olemas! Saime just teada, milles me oma EEd kirjutame ning ma sain majanduse! :) Alguses hùppasin ringi ja olin ònnelik koos nendega, kes ka oma esimese valiku said, kuid pàrast kahjuks ei tahtnud eriti ròòmustada, sest lòunasòògil nàiteks istusin lauas 3 inimesega, kes ei saanud majandust ja ùhega, kes ei saanud maailma kultuure. Ma tegelikult natuke ròòmustasin ka avalikult, peale seda kui Ajla mulle eriti hullu aprillinalja tegi. Ta ùtles, et rààkis just Malcolmiga (majanduseòpetaja) ning sai teada, et nad olid vea teinud - majanduse juurde oli kogemata pandud need nimed, kes EI saanud majandust. Ma olin nii shokeeritud ja kaebasin ùsna kòvasti, et appi, nùùd ma pean selle siis inglise keeles tegema (panin selle teiseks valikuks ainult selle pàrast, et midagi teist polnud panna) ning mainisin vist paar korda isegi, kuidas ma inglise keelt eriti ei salli (I just HATE ENGLISH vòi midagi sellist :D)(ainena ainult, pole just suurem kirjanduse analùùsimise fànn...). Vàga jàrsult lòi mulle pàhe, et 1. aprill on ju. Kòik naersid hullult ja ma lubasin korralikku kàttemaksu, eriti kui ma avastasin, et mu inglise keele òpetaja istub minust kahe meetri kaugusel teises lauas :D (Arvatavasti ta ei kuulnud :) EKS?...)
Olgu, nùùd tunnen ennast veidi imelikult. Lugesin just teiste inimeste halenaljakaid juhtumisi ja ma lihtsalt ei suuda irvitamist jàtta. Aga ma istun kooli arvutiruumis ja tùùp mu kòrval kirjutab inka esseed, mis teeb naeru lòpetamise eriti raskeks!
Eelmine neljapàev harjutasime sùstaga "eskimo roll"-i, kus tuleb teha sùstaga tàisring (kòigepealt kùlili, siis vee alt làbi ja siis tavalisse asendisse tagasi). Tervet keerdu muidugi veel àra ei teinud, praegu on veel liiga kùlm, et seda veealust osa òppida, nii et piisas sellest, kui end kùlili keerasime ja siis pùsti jàlle saime, aga mitu korda kàisid enamus ikka kàna ka (mina kaasaarvatud (tegelikult ma olin esimene)). Olime rannatùkikese ààres (7 meetrit kivikliburanda) et saaks sùsta kaldal veest tùhjaks lasta, sellest paar meetrit eemal on restoran ja siis kòik vàiksed italianod elasid meile sealt kalda pealt kaasa :D ùllatavlt soe oli, kuigi ei hakanud kummikat selga tòmbama (liiga palju tòòd pàrast selle àrasaamisega!) See poolaasta on sùstamine ùldse palju toredam, sest peale talve osad inimesed vahetasid tegevust ja nùùd on hulka parem seltskond ;) Homme làheme jàlle Sloveeniasse jòkke! Siis tuleb kùll kogu see kummikonstrui kaasa tassida! Ja reedel ei pea kooli minema! Selle asemel on MUN (model united nations) Olen Environmental vàrgis ning Austria esindaja, teemaks biofuels ja nuclear power! Rààkisin Roxy-ga (ta Austriast) veidi, et pisut lisateavet saada, kuid see eriti ei aidanud, sest ausalt òeldes oli ta Austria olukorra suhtes veidi liiga optimistlik :D Ja tàna sòòn Zoega òhtust ja làhen Ways of seeingusse (minu OSI siin :)) nii et kena òhtu tuleb :) Kùlli tuleb ka juba varsti kùlla ning loodetavasti vòetakse kips enne àra, nii et saame ikka pàev otsa Veneetsias ringi kàia ning mòòda Rilked jalutada :)

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...