laupäev, 17. aprill 2010

Viimane 'day 1'

Ma nägin eesleid!!!

Ei hakanud reedel kirjutama, sest unustasin ära/ ei viitsinud/ mõtlesin, et kirjutan niikuinii koristuspäevaga koos. Majandus oli tore. Ja sain aru, kui palju ma õppima pean. Ja Malcolmil polnud mu kolmapäevasest puudumisest sooja ega külma ja ta teadis, et mul oli esta suuline ka. Samas ta teab ka, et ma ei ole majanduses väga tugev...
Siis teesklesin, et ei tea, et inglise keel on (blokkide vahetus oli) ja läksin oma vaba tundi nautima, + INA jätsin ka vahele. Kasutasin aega aga väga produktiivselt - viskasin ära kuhja pabereid, mida ma enam kunagi ei kasutaks ning koristasin oma nurga ära. Toakaaslastele avaldas muljet ;)
Füüsika, siis itaalia keel. Cristina ütles, et tal pole kunagi ühegi klassiga nii lõbus olnud :)
Pärast ruttasin Monfalconesse punasesse risti ja tegin oma vabatahtlikku tööd paar tundi. Käisin Gorizia haiglas, kus polnudki enne käinud ja uus abiline Marko oli ka autos, kellega polnud enne koos töötanud. Alguses ta mulle ei meeldinud, aga kui me Gorizias patsiendi neurokirurgiasse ära viisime ja tühja ratastooliga tagasi ooteruumide poole läksime, olid nad Ivaniga nagu lapsed oma ratastooliralliga ja mu mulje tast muutus :D

Täna hommikul ärkasime vara, et Sloveeniasse koristama minna (http://www.ocistimo.si/). Nagu tavalisel koolipäeval, kuskil peale seitset. Tegelikult ainult mina ja Iva ärkasime, teisi käisime äratamas, Allit ei suutnudki üles ajada :D Väljasõiduga jäime ca 40 minti hiljks, nii et Komenisse jõudsime ka siis, kui kõik olid juba ära läinud ja kohtumispaik oli hüljatud. Õnneks lõpuks läks kõik hästi, Petar hakkas ühe naisega rääkima (ta sai keelega hakkama, serblane), kes viis meid ühte teise kohtumispaika, kus ühed inimesed küsisid ühtedelt teistelt, kes helistasid kellelegi, kes tuli oma autoga ja viis meid ühte teise kohta, kus me pidime teeäärt koristama hakkama. Tee läks kaheks, 4 ühte, 4 teise suunda ja minu rühmal oli kuskil nelja-viiekildine jupp teha ja tagasi saime ühe prügikotikogumisauto pagasnikus :D Kohalikud olid väga tänulikud ja tegid meile lähedal joogid välja kuni me teist rühma ootasime. Neil oli vähe pikem jupp teha ja nad saabusid tagasi suurema prügikotikogumisauto kastis. Seisid seal ja lehvitasid :) Ilm oli ka super!







Piiriäärsed külad, huvitav oli kuulda sloveenia keelt väikeste itaaliakeelsete väljenditega vahepeal (eccolo, porco dio ect.)

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...