esmaspäev, 14. september 2009

Edenev elu

I must say my co-year in LPC is amazing! As far as I understand she is still doing Ramadan! I stopped due to an unfortunate event of getting too drunk one night in Mickey's and having to drink a lot of water next morning. Still I did what my agenda told me to do on the day that I began it: "Discover the world!" And the world is colourful :)

















Eelmisel kolmapäeval käisin kontserdil Gradiskas, imeline paik!


Kontsert oli jama, aga sõin selle õppeaasta esimese gelato, nämm!

Nädalavahetus oli tõeline puhkus, reede pärastlõunast alates vedelesime võrkkiikedes ja õhtuti rõdul nagu alati. Laupäeval lõunaks käisime korra sööklas, aga õhtul tegime ise süüa (asian food + magustoiduks mannakreem!!!) Pühapäeval oli tutarial day (kõiki teeb nii kadedaks, milliseid väljasõite me teeme ;)) Käisime Bibiones, kuurortlinnakeses. Tizi vanematel on seal väike koht, kus sõime ja hüppasime batuutidel ja mängisime võrku ja käisime mere ääres liivalosse ehitamas ja basseinis ujumas! 8 tundi olime Duinost ära, nii mõnus oli. Puhkuse tunne :)


















Järgmine postitus tuleb tutoriali pildid ;)

Täna sajab ja polnud ühtegi vaba blokki peale selle, mis ma ise endale kuritegelikult tegin :D Kirjutasin sel ajal oma EEd, 300 sõna sain juurde (mis tähendab umbes 5 sõna minutis...)

Millalgi see nädal saan university asjus Anne B.ga kokku, arutame mu applicationit ja gap yeari (mina, Olga ja India..?.;)), social servicit alustan ehk järgmine nädal. Ambulance, here I come! Enne muidugi veel mõned koolitustunnid, aga enam mitte sama vanatädikesega siinsamas Duinos :)

Physical activitist sain oma kolmest valikust viimase :( aga hea on see, et saan siis kunsti creativiks võtta :)

Mu EE-friend on mulle juba 2 kirja kirjutanud ja ta tundub ülitore! Aga ma olen nii 70 protsenti kindel, et ma tean, kes see on. Või 80% tegelikult. See on nii aimatav..

Ci vediamo!

Kommentaare ei ole:

Viimati kirja pandud

Lühike, aga veinirohke postitus

Peale minireisi Kangaroo saarele jätkasime töö lainel. Seekord ei ole mul väga pikalt ja põhjalikult midagi kirjutada, sest veinitehas, kus ...